Intram noi in liceu si exact cum ma asteptam o multime de fete si baieti ce misunau pe holurile liceului de spuneai ca's niste furnici gata de munca, incep sa rad singura la gandul meu prostesc imaginandu'mi cum ar fi sa aibe si niste antenute pe cap.
-Ce ai de razi singura ca idioata? Ma intreaba Amelia confuza, uitandu'se prin multime sa vada sursa dar degeaba.
-Eii draga mea mea am si eu gandurile mele, ar fi trebuit sa fii obisnuita cu mine pana acum ii spun eu facandu'i cu ochiul inca zambind.
-Mda inca e o enigma pentru mine cum functioneaza creierasul ala al tau de strumf, imi spune ea razand de mine.
Am ales sa trec cu vederea faptul ca iar a facut referire la mine asa si imi dau seama ca am ajuns in fata biroului directoarei.
Bat la usa si intru urmata de cei doi indivizi in urma mea .
-Buna ziua spunem noi toti trei odata .
-Buna ziua copii , ne raspunde directoarea zambind cald la noi.
Femeia asta nu avea mai mult de 40 de ani , cu parul aranjat perfect , imbracata intr'o fusta stramta pana la genunchi , o camasa crem si un sacou peste , avem o directoare sexy imi spun in gand si chiar asa este.
-Ma bucur mult ca sunteti la acest liceu si sper sa va placa aici , aveti aici o foaie cu orarul vostru si cu numarul de la dulap , ne spune ea dandu'ne la fiecare cate o foaie .
-Multumim, spun eu zambind.
-Aaa da si copii in jumatate de ora va astept in curtea scolii pentru discursul de inceput de an , si il pot vedea pe fratele meu cum stramba din nas si nu am fost singura care a vazut asta .
-Da stiu , este o pierdere de timp dar trebuie facuta si asta , ne spune ea razand uitandu'se in special la fratele meu care pot spune ca acum tot sangele din corp i-a ajuns in obraji.
-Da doamna directoare, o sa fim acolo o anunt eu.
Iesim toti din biroul ei si ne indreptam spre curtea scolii unde ne oprim la o banca libera si ne punem acolo asteptand .
-Bun deci oficial o ador pe directoarea asta , spun eu uitandu'ma cu subinteles la fratele meu .
-Ohh mai taci tu strumf mic ce esti , spune el scotand limba la mine ca un copil de doi ani.
-Heeei , aud langa mine un chitait si sar ca arsa dupa banca .
Aveam langa noi o fata foarte draguta cu un par saten si lung si cu un zambet pana la urechi pe fata.
-Buna , ii spun eu revenindu'mi in fire .
-Eu sunt Victoria dar puteti sa imi spuneti Viki , spune ea zambind.
-Eu sunt Andy , ea e prietena mea Amelia si el este fratele meu Ken .
-Voi suntei noi pe aici nu?
- Da , ii raspund eu de parca nu ar fi evident.
-O sa va placa mult aici la noi la liceu dar mai ales la petreceri , imi spunea ea facandu'mi cu ochiul.
-Ohh sa speram ca asta va fi , spune fratele meu razand .
-Bun pai bine haideti cu mine la prietenii mei sa numai stati aici singuri.
Ne ducem cu ea la alta banca , acolo mai erau doi baieti foarte bine facuti si puteam sa pun pariu ca sunt in echipa de fotbal a scolii, si inca doua fete la fel de frumoase una blonda cu ochii mari si albastri si una satena cu ochii caprui .
-Ei sunt prietenii mei , Chris si David , iar moțatele astea doua sunt Ariana si Eve , ne spune Viki aratand spre persoanele din fata noastra.
-Iar ei sunt colegii cei noi, Amelia , Andy si fratele ei Ken.
-Buna , le spun eu si intind mana sa fac cunostinta la fel facand si Amelia si fratele meu care avea o bala la gura din cauza micutei blonde de aici care era Ariana si Eve era cea satena , bun deci de tinut minte sa nu le incurc.
Am mai stat de vorba si pot spune ca sunt chiar de treaba toti mai ales micuta blonda care spui ca e hiperenergica de zici ca a mancat baterii cand era mica , pana cand si'a facut aparitia si directoarea care a inceput discursul plictisitotor , chiar inainte sa termine din spatele nostru se aud niste motoare de masini turate la maxim .
Ne intoarcem toti privirile si ne uitam acum la cele cinci masini tunate si pot spune cu mana pe inima ca sunt splendide si clar cu asa ceva se face curse nu doar sa vii la scoala cu ele .
Din masini se dau jos sase persoane , o fata si cinci baieti , toti erau imbracati in negru mai putin ea care era toata in albastru , pana si parul era albastru.
Ce doamne iarta'ma spui ca se duc la inmormantare nu la liceu .
-Ei cine mai sunt ? , intreb eu confunza.
-Pai ei sunt vedetele liceului, imi raspunde Viki zambind stramb.
-Aaa pai si ce fac? Danseaza , canta sau ce ? Intreb eu serioasa in timp ce Viki si prietenii ei incep sa rada facandu'ma si mai confuza.
-Ohh draga mea , stai cat mai departe de ei , nu sunt nici pe departe genul ala de vedete, imi spune ea devenind deodata foarte serioasa.
-Hai ca m'ai facut foarte curioasa , spune'mi ce fel de vedete sunt?
-Pai ei se ocupa cu droguri , curse ilegale si probabil si alte lucruri de care noi nu stim .
-Oh haide! Cum ar putea niste pusti sa faca asa ceva intreb eu cu jumate de gura aducandu'mi aminte de antrenamentele facute cu tatal meu si putinele curse la care am participat dar doar asa de distractie , doar e din familie asta nu?
-Draga mea o sa vedeti voi mai tarziu ca asa este, doar incercati sa stati cat mai departe de ei cu putinta , nu aduc bucurii deloc , ne spune Viki.
-Ok ok , spun eu uitandu'ma mai bine la acele persoane .
Era un baiat blond , doi sateni , unul brunet cu ceva blond prin par si ultimul tot saten cu niste bucle foarte dragute...stai ce ? Bucle dragute ? Ma uit mai bine la el si nu imi vine sa cred ca e idiotul de la mall peste care am dat atunci cu cafeaua. Si doamne ce bine arata exact cum mi'l amintesc ...ok Andy revino'ti si acum cred ca eu eram cea cu o bala la gura si nu fratele meu.
Toti se uitau imprejur cu o aroganta maxima si doamne ce ingamfati mai sunt astia.
Stateam pur si simplu si ma uitam la ei cum isi faceau loc prin multime cu foarte mare usurinta lumea dandu'se din calea lor , asta pana cand privirea lui cade pe mine uitandu'se intens la mine cu ochii lui verzi si atunci oficial am murit !
CITEȘTI
Black Rose. Vol 1.
ФанфикOchii verzi? Sunt atat de cruzi si patrunzatori . Nu au un "rasarit" sau un "apus" al lor, ca ochii caprui. Sunt electrici. Au ceva viu , ceva ce nu poate fi descris. Se tulbura la fiecare lacrima varsata, implorand parca iubire. Mai au adesea refle...