Cap 7. Clatitele buclucase.

31 1 2
                                    

   Stateam si ma uitam la el nestiind ce sa mai spun dupa tot ce a zis el, dar era ridicola intr'un fel situatia . Ce vrea sa insemne tot ce a spus el ?

Profesoara numai spunea nimic , doar privea si ea desenul lui Harry , se pare ca asa il chema , cand privea desenul cand pe mine .

La un moment dat privirea ii cade pe gatul meu si ramane si ea blocata ca si Harry mai devreme ,  si nu stiu daca intr'adevar aveam ceva pe gat sau se uita si ea la lantisorul meu. Situatia era si comica putin , nimeni numai spunea nimic , nici respiratiile celorlalti nu se mai auzeau , mai lipseau niste greieri pe fundal si era perfect.

-Ummm....dau sa spun ceva , dar in doua secunde de aude clopotelul anuntand ca e pauza , nu am mai stat deloc , mi'am strans lucrurile rapid si am iesit din clasa in 0,5 secunde .

Ce tocmai s'a intamplat ? Ce a cautat Harry ieri la mine in gradina, si ce a vrut sa spuna azi prin toate cuvintele alea!?

Am decis sa tin pentru mine toate astea deocamdata, si sa nu spun nimanui ca el a fost aseara in gradina mea.

Am iesit in curtea liceului si am scanat cu privirea locul si imediat cum i'am vazut pe Ken si Ami pe o banca m'am indreptat catre ei.

-Hei , ce faceti ? Intreb eu zambind si alungand din minte tot ce e legat de Harry.

-Ne delectam privirile, spune ranjind frumosul meu frate uitandu'se undeva in spatele meu , si cand m'am intors am vazut'o pe Ariana venind spre noi si topaind ca o caprioara prin padure.

-Hmmm , numai spune . Adaug eu mijind ochii la el.

Pauza a trecut repede alaturi de prietenii mei razand si facand glume , orele s'au terminat si ele la fel de repede.

Pe Harry l'am mai vazut pe holuri si afara in curte cu gasca lui de prieteni, mereu aruncandu'mi priviri pe furis si atunci cand ma prindea holbandu'ma la el radea amuzat si eu ma incruntam la cat de "subtila" puteam sa fiu.

Eram toti in parcarea scolii pregatindu'ne sa plecam .

-Mergem acasa sau mai hoinarim prin oras? Intreaba Ken.

-Mergem acasa , dar eu ma opresc pe drum la un magazin ca sa ii mai cumpar lui Tazz niste mancare . Ii raspund.

-Bine atunci ne gasesti acasa . Spune el si imediat se urca in masina sa si Ami in a ei .

M'am indreptat si eu spre masina mea , am deschis portiera vrand sa intru dar mi'am simtit mana prinsa si m'am intors din instinct ca sa dau iar peste privirea aia intensa ce mi'a inmuiat picioarele si simtem ca ma preling pe asfalt, noroc ca ma tinem cu o mana de portiera masinii.

Harry se uita in ochii mei si nu spunea nimic.

-Umm, ai de gand sa spui ceva ? Am intrebat eu oarecum confuza ,tragandu'mi usor mana din a lui.

-Asta e masina ta ? Ma intreaba el ranjind privind masina de langa mine.

Ohh pe bune ? Asta ma intreaba el pe mine ? De ce nu imi spune ce cauta la mine in gradina seara trecuta , sau ce a vrut sa spuna azi la ora de desen dar nuuu , el ma intreaba de masina, îhhh  baietii astia.

-Da e masina mea. Altceva?

-Pai ieri am cam avut o mica cursa cu o masina exact ca a ta , stii ceva despre asta ?

Ma intreaba el zambind diavoleste la mine si am inghetat , nu pot sa cred, m'a recunoscut .

-Ummm ...nu...ce...adica...am inceput sa ma balbai nestiind ce sa mai spun , puteam sa urc repede in masina dar nu era bine , putea iar sa ma urmareasca sau sa ii dau de inteles clar ca eram eu si ieri , dar dupa ceva timp mi'am adus aminte ca el a fost la mine in gradina aseara, ei sa vezi tu acum carliontatule.

Black Rose. Vol 1.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum