Cap8.Cursa sau nu.

17 1 0
                                    

   Am aruncat telefonu pe pat inainte sa ma uit la ceas si sa vad ca era ora 7 seara, ok deci se pare ca am dormit destul.

M'am ridicat lenesa din pat si mi'am facut drum pana la baie sa ma spal pe ochi si sa ma trezesc calumea.

Cand m'am intors in camera am vazut ecranul telefonui luminat , l'am luat si am deschis mesajul care probabil era de la Harry.

"Numar Necunoscut" -La ora 9 ne vedem in fata cafenelei de langa liceu, abia astept sa mananci praful in urma mea iubito.

"Eu" -Singurul care o sa manance ceva , ala esti tu ,si o sa iti servesc doua palme zdravene cu garnitura de șuturi in fund daca imi mai spui odata iubito.

Auzi la el cat tupeu, daca el are impresia ca eu sunt sau o sa fiu iubita lui , eiii se inseala amarnic rau , si nu pentru ca imi e frica de el , am vazut destule si eu, si cat timp am stat pe langa tata mi'am dat seama ca totul e posibil in lumea asta.

"Numar Necunoscut" - Ooo mai usor , doar nu vrei sa enervam micul strumf.
P.S. Prefer sa te mananc pe tine. Xoxo

Ohhh clar acum scoteam fum pe urechi si mai lipsea sa mai scot si sunete ca o locomotiva.

"Eu" O sa'ti pic greu la stomac ,crede'ma . Si inceteaza sa imi mai spui asa , nu intelegi bine limba pe care o vorbesc?

Am luat o sticla cu apa sa beau pana asteptam mesajul care nu a durat mult sa apara.

"Numar Necunoscut" -Mmm mi'ai dat niste idei cu "limbi" sa stii ;) nu vrei sa te invat si pe tine ?

  Am scuipat instant apa pe tot patu si m'am inecat cand am citit mesajul, perversu dracu.

"Eu" -Sa vezi de nu te leg si trec cu masina peste capul tau cu mintea ta perversa .  Acum lasa'ma in pace . PA.

"Numar Necunoscut" -Uite cine vorbea de perversiuni ,vrei sa ma si legi , ce altceva mai doresti? Xoxo.

Am ales sa nu ii mai raspund pentru ca nu o scot la capat cu el deloc.

Pervers sexy si idiot.

Ma ridic din pat si scot lenjeria uda si o inlocuiesc cu alta curata, ma duc la dulap si imi aleg o pereche de pantaloni negri de piele, cu o camasa verde cu negru si in picioare imi aleg niste sandale cu multe barete tot negre.

Pun hainele pe pat si cobor jos sa mananc ceva, pentru ca imi aud stomacul scotand sunete de protest.

In drum spre bucatarie il gasesc pe tata intins pe canapea privind un meci de fotbal , ma duc la el prin spate si cand ajung destul de aproape tip cat pot de tare bau , sare dupa canapea ca ars in pozitie de ninja in fata mea.

-Hooo , usor tata . Spun eu razand de el .

-Doamne Andy ai luat'o razna ? Spune el cu mana pe inima incercand sa'si revina din sperietura.

-De parca nu stii asta deja , aschia nu sare departe de trunchi .

Ii spun eu , ii fac cu ochiul si plec spre bucatarie .

Acolo ma intampina un miros de'mi lasa apa in gura , mama pregatea niste briose cu fructe si cu ciocolata.

-Buna mami . Spun eu si ma duc la ea si o pup pe obraz.

-Buna scumpa mea , ce faci? Cum a fost la scoala?

-A fost bine , imi place si colegii sunt de treaba. Ii raspund eu zambind in timp ce am luat o brisosa sa o mananc. Dar ceva nu era bine , era prea liniste.

-Unde sunt Ken si Ami ? O intreb eu cu gura plina de bunatatea de prajitura si am si uitat de mancare atata timp cat aveam minunatiile astea aici.

-Pai au iesit in oras si cum tu dormeai nu au vrut sa te mai trezeasca.

Black Rose. Vol 1.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum