Cap11. Sarutul.

20 1 0
                                    


     Stateam la masa si ma uitam pierduta in ochii lui Harry.
Ma bucura faptul ca nu a patit nimic , sau cel putin asa face , sau este un actor foarte bun.

-Alooo, pamantul catre Andy , mai esti cu noi?

-Ce? Imi revin si o vad pe Amy cum isi flutura mana prin fata ochilor mei.

-Da sunt bine.

-Ți s'a cam pus pata pe cretul ala nu ?

-Cee? Nu , ma gandeam la...incepeam sa ma balbai fara sa stiu ce sa mai spun.

-La? Intreaba detectorul de minciuni pe doua picioare de langa mine.

-Ohhh fir'ar , ok recunosc ,arata  bine , dar nu'mi permit sa ma mai indragostesc de nimeni , si tu foarte bine asta.

Ii soptesc la ureche , sa nu ma mai auda si ceilalti. Nu vreau sa mai stie nimeni ce am patit eu si prin cate am trecut.
Doar familia mea stie si Amy , atat. Sper sa fi putrezit in iad "El" .

-Da Andy stiu, am fost langa tine si o sa fiu toata viata , indiferent de orice.
Dar inimii nu'i poti porunci si stii mai bine ca oricine asta , mie mi se pare un tip ok , putin ciudat , si al dracu de sexy . Termina ea de spus chicotind.

-Da stiu dar mi'e frica , nici nu il cunosc , cum as putea sa am incredere in el dupa tot ce am patit , si plus de asta nici nu e interesat de mine , iar eu nu vreau aventuri.

-Tu glumesti? Esti oarba sau proasta? De cand a venit aici nu'si mai ia ochii de la tine.

-Ehh , prostii , tu nu vezi ca nu are nici o trea....si nu stiam ce sa mai spun , pentru ca atunci cand m'am uitat la el , el deja era cu ochii pe mine. Si nu stiu de ce , dar puteam sa jur ca nu si'a luat ochii de la mine de cand a intrat in cantina.

Nu am mai zis nimic dar tot la parerea mea raman , nu o sa ma mai indragostesc vreodata.

Ma uitam in ochii lui acum si parca ma ardea, nu am mai vazut niciodata o privire asa intensa , imi dadea fire de electricitate pe sirea spinarii , dar nu de frica , era ceva ce nu pot explica , m'as uita la el toata viata mea.

Am desi sa'i sustin privirea sa nu creada ca sunt slaba , m'am incruntat la el si asta parca l'a satisfacut , pentru ca i'a aparut un ranjet dracesc in coltul gurii. Atunci m'am enervat si mi'am luat privirea de la el pufnind din nas si revenind la conversatiile de la masa mea.

Chris ma surpinde atunci cand se apropie si ma saruta pe obraz , nici nu am avut timp sa reactionez la asta.

La un moment dat se aude un scartatit in cantina si tot ce am mai apucat sa vad a fost ca Harry s'a ridicat nervos de la masa si a iesit val vartej pe usile cantinei.
   Ce l'a mai apucat si pe el ?

Ma intorc la Chris confuza si il vad zambindu'mi.

-Ce a fost si asta ?

-Am vrut sa ma lamuresc de ceva si am avut dreptate.
Imi sopteste Ami zambind ca un drac impielitat ce e. Eu l'am pus pe Chris sa te pupe. Ma lamureste ea.

-De ce ai face una ca asta ? Ami ai luat'o razna de tot? Ti'am zis ca nu vreau relatii , si cu atat mai putin cu Chris , il vad doar ca pe un prieten si atat. Nici daca as vrea nu l'am vedeam ceva mai mult de atat.

I'am spus incruntandu'ma la ea si lovind'o in umar.Tocmai ce am vorbit cu ea despre asta e nebuna?

-Taci femeie ca nu de asta l'am pus . Ai vazut cum cretul s'a ridicat nervos si a plecat ?

-Da am vazut si il cheama Harry. Si ce legatura are el cu ideile tale idioate?

-Pai era cu ochii pe tine si am vrut sa vad cum reactioneaza cand te atinge alt baiat , si ai vazut si tu reactia care a avut'o. S'a enervat rau si pun pariu ca i'ar fi rupt capul lui Chris in 109 moduri. Termina ea de spus ridicand barbia sus mandra de ce avocat ar fi iesit din ea.

Black Rose. Vol 1.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum