In momentul asta am uitat cum se mai respira , profa de desen este mama lui Harry. Se poate sa fiu mai tampita de atat , incat sa cred ca sunt impreuna sau ceva de genul asta ?
-Doamne trebuia sa te filmez , sa vezi ce fata ai facut. Cum ai putut sa crezi asa ceva ?
Ma intreaba el trezindu'ma din gandurile mele .
-Pai nu e vina mea ca va uitati asa unu la altu , si azi i'ai spus pe nume dupa ea ti'a zis sa nu'i mai spui asa in public sau ceva de genul si ca va vedeti mai tarziu. Termin de spus dupa imi pun mainile la gura regretand ca am spus mai multe decat trebuia fara sa'mi dau seama. Ce naiba am azi ?
-Cumva ai stat si ai ascultat ce am vorbit cu ea dupa ora? Intreaba el amuzat de situatie , dar eu eram orice numai amuzata nu.
-Eram doar curioasa ok? Nu imi convenea ca sa fii cu cineva si sa vii sa ma saruti pe mine , nu's rezerva nimanui sa stii. Ii spun eu artagoasa ridicandu'mi barbia si sustinand ideea tare si clar.
Din bucatarie apare mama lui Harry tinand in maini o tava cu briose si niste prajituri cu fructe din cate cred eu si doua pahare cu suc.
Cand am dat cu ochii de ea mi'a fost atat de rusine de ceea ce am crezut incat mi'am lasat privirea in jos si jucandu'ma cu degetele mainilor mele.
-Andy draga mea, te simti bine ?
Intreba ea , si parea ingrijorata oarecum.
Imediat mi'am ridicat privirea spre ea .
-Ce? Da , sunt bine , nu am nimic , sunt ok ! Am vorbit eu repede si balbait dorind sa scap mai repede de rusinea asta.
Harry a izbucnit in ras imediat la balbaiala mea , si i'am dat un cot in stomac sa se potoleasca.
-Nu are nimic mama , doar o mica neintelegere atat. Spune el chicotind , si daca are de gand sa spuna ceva despre asta sigur o sa il las fara buclele alea.
-Ce s'a intamplat?
L'a intrebat ea si eu i'am aruncat lui o privire care il ameninta sa taca daca nu risca sa ramana fara cap.
El se uita la mine aruncandu'mi o privire comica si spune.
-Pai a crezut ca tu esti iubita mea.
Am incremenit , prostu dracu. M'am inecat cu propria saliva si am inceput sa tusesc.Harry a luat repede un pahar cu suc si mi la dat sa beau ca sa'mi revin. L'am luat din mana sa arunacandu'i o privire mortala.
-Esti bine draga mea? Ma intreaba Amanda si am aprobat din cap stanjenita de situatia asta.
-Imi pare rau pentru....neintelegerea asta. Am spus cu o voce stinsa uitandu'ma in pamant.
-Nu'i nimic draga mea , stai linistita, spune ea amuzata de situatie.
- Harry eu ma duc la cumparaturi , mai ai nevoie de ceva ?
-Nu mama, noi ne ducem sus .
Spune el si ma ia de mana , urcand amandoi pe scari. Am ajuns sus si Harry ma ghidat la ultima usa de pe partea stanga. Nici nu am fost atenta la detalii , fierbeam de nervi. Ajunsi in fata usii el mi'a deschis si ma invitat inauntru. Am intrat plina de nervi si am asteptat sa intre si el si sa inchida usa.
M'am intors spre el nervoasa si probabil scoteam si fum pe urechi, el avea zambetul de doi metri pe fata dar il scot eu imediat.
-Ce...si nici nu a mai apucat sa spuna ceva ca palma mea a facut contact cu obrazul lui intorcandu'i fata spre dreapta. Si'a intors capul spre mine surprins .
CITEȘTI
Black Rose. Vol 1.
FanfictionOchii verzi? Sunt atat de cruzi si patrunzatori . Nu au un "rasarit" sau un "apus" al lor, ca ochii caprui. Sunt electrici. Au ceva viu , ceva ce nu poate fi descris. Se tulbura la fiecare lacrima varsata, implorand parca iubire. Mai au adesea refle...