Cap10. Semaforul.

33 1 0
                                    

Am ajuns in parcarea liceului si am oprit motorul masinii dar fara sa ma dau jos. Am oprit si muzica , pur si simplu stateam si ascultam cum picaturile de apa cadeau pe parbrizul masinii ,formand parca un camten pentru urechile mele.

M'am lasat pe spate in scaunul confortabil , mi'am mai aprins o tigara si am oftat zgomotos.

Amintirile de seara trecuta nu'mi dadeau pace, cine era acea persoana si ce voia dd la Harry , el parea foarte relaxat azi dimineata la telefon ca si cum s'a mai confruntat cu situatii de genul asta oana acum. Asta imi aminteste de vorbele lui Viki despre el si gasca lui de "vedete" , oare ce fac ei mai exact?

Nu stiu de ce ma gandeam la el , nu avem nici o legatura in afara de datile cand vorbeam foarte putin si atunci ne tachinam.

Dar in ciuda a orice trebuie sa recunosc ca arata foarte bine , se vede ca a lucrat mult la corpup lui si asta nu cred ca e doar sa arate bine in fata fetelor, faptul ca are corpul foarte bine lucrat il poate ajuta si in alte situatii cum ar fi o bataie.

Ochii aia verzi si privirea intensa , de te pierdeai intr'o secunda fara sa'ti dai seama daca se uita la tine.

Buzele lui rozalii ca doua petale fine de trandafir , cateodata as vrea sa le simt gustul , pariu ca sunt al naibii de dulci.

Mi'am dat o palma peste frunte ca sa'mi revin , si sa mi'l scot pe Harry din minte inainte sa fie prea tarziu.

Mi'am promis ca nu o sa ma mai indragostesc vreodata , nu dupa ce am patit acum un an. Am trecut cu greu peste , tocmai de aceea mi'am propus sa nu mai am incredere in nici un baiat cand vine vorba de vreo relatie.

Din acelasi motiv m'am ambitionat si am invatat sa lupt si sa ma apar , ba chiar sa manuiesc si un pistol, pentru a ma apara daca e nevoie.

Am aruncat gandurile astea intr'un loc intunecat al mintii , mi'am luat telefonu si geanta si am iesit din masina fugind prin parcarea scolii ca sa ajung mai repese la adapost . Imi place ploaia dar sa stau uda atatea ore la scoala nu e tocmai pe lista mea de facut in viata asta.

Pe hol m'am intalnit cu Viki ,Ariana si Eve.

-Buna fetelor. Le salut zambind .

-Nu ma lua pe mine cu buna, domnisoara. Spune Viki tinand degetul aratator in dreptul fetei mele si ma uitam crucis la el.

-Am pierdut ceva ? Intreb eu confuza , ce naiba a apucat'o ?

-Pai se vorbeste ca Styles a cam pus ochii pe tine, cineva te'a vazut ieri vorbind cu el in parcare si sa numai spun ca e deja la scoala , ceea ce nu ii sta in fire sa vina asa devreme.

- 1 , Da am vorbit cu el , dar nimic din ce ar trebui sa iti faci griji . 2 , Nu dau doi bani pe ceea ce se vorbeste despre mine. Si 3 , Poate are treaba , sau vreo ora mai importanta de a venit asa devreme, nu e din vina mea. Ii spun eu artagoasa evitand detaliile.

-Mda , cum spui tu . Uite nu vreau sa crezi ca am ceva cu tine sau cu el , doar ca nu vreau alte victime sa spun asa din cauza lui. Imi pari o fara destul de draguta si ok , nu meriti sa suferi din cauza lui.

-Cum adica victime? Le'a omorat? Intreb eu speriata in soapta.

-Ce ? Nu, mai demult a avut o relatie , a tinut mult la fata respectiva , doar ca ea l'a insealat . A suferit mult dupa ea si in cele din urma cand si'a revenit  nu a mai avut nici o relatie calumea. Statea cu mai multe fete , le folosea practic dar si ele se folosea de el pentru popularitate. Ele stiau ca el nu o sa le iubeasca , dar acceptau asa orice tip de relatie cu el. Termina de spus de data de data asta Eve.

-Ohh. A fost tot ce am putut sa spun. Pai eu nu o sa accept nici un fel de relatie cu el stati linistite .

-Ok gata cu barfele deocamdata haideti la ore. Tipa deodata Arina si toate am sarit in sus speriate. Doamne fata asta e mai nebuna ca mine.

-Eu am matematica . Le spun stramband din nas. Voi?

-Si eu am tot mate , sare in sus tot blontina aici de fata batand din palme. Doamne ce a mancat fata asta dimineata ?

-Noi avem biologie. Bleah. O aud pe Eve si incep sa rad de fata ei comica.

-Pai ne vedem pauza viitoare. Le transmit si plec cu domnisoara energie spre sala de curs.

Intram in clasa si aveam noroc ca nu era nimeni aici in afara de doi ,trei elevi plictisiti de vremea de afara .
Ma duc pana in spatele clasei si ma asez in ultima banca, imi dau sapca jos dar imi trag gluga pe cap, imi oun castile in urechi si dau muzica la maxim , inceoand sa desenez la sfarsitul caietului pana o sa vina profesorul.

La un moment dat simt o prezenta langa mine si imi ridica privirea spre persoana din fata mea. Era o roscata , cu tenul putin masliniu , avea trasaturi frumoase dar imbracamintea striga de la o posta curva. Imi dau castile jos si astept sa vad ce are de spus.

-Te ajut cu ceva ? Intreb eu plictisita.

-Da , ai face bine sa stai departe de Harry , este al meu ai inteles ?

Am ramas tampita . Sunt cumva la camera ascunsa?

-Ce ai spus ? Intreb eu parca nevarnd sa realiz ce i'a iesit pe gura aia .

-Cred ca ai auzit destul de bine , stai departe de el asta daca nu vrei sa ramai fara par in cap. Spune ea si mai artagoasa. Deja mai multi elevi de uitau la noi , era enervant.

In doua secunde m'am ridicat din banca si am privit'o de sus eu fiind mult mai inalta ca ea.

-Auzi semaforule , ai grija cum vorbesti la adresa mea, nu imi pasa de nici un Harry mie ,asta ca sa stii si tu si toate persoanele de aici ,asa ca lasa'ma in pace pana nu iti fac paru permanent. Marai eu spre ea .

-Da crezi ca nu am vazut cum te uitai la el ? Si ca ieri in parcare statea de vorba cu tine , asta daca nu ti'a si tras'o deja. Spune ea si mai tupeista si cu o voce pitigaiata .

Am vazut negru in fata ochilor la vorbele ei si in 0,02 secunde mana mea a facut contact cu gatul ei si strangeam.

-Asculta bine cap de rosie, ai face bine sa stai departe de mine si sa iti tii vorbele acasa , nu imi pasa de nici un Harry si daca vorbeam asta nu inseamna ca am ajuns in patul lui asa cum sunteti multe din scoala asta. Ai gresit persoana cu care sa faci pe viteaza asta ca iti mai spun o singura data , stai in banca ta si nu ma fa sa te fac afis la intrarea in liceu.

Termin de zis asta cu dinti inclestati si o vad tremurand , ii dau drumu impingand'o si mai avea putin si cadea peste o banca din spatele ei.

Si'a pus mana rapid la gat si a iesit afara din clasa, acum toti colegii de uitau uimiti la mine , doar Ariana era vesela si imi arata un ok. I'am zambit si eu inapoi si am strigat la ceilalti.

Inchideti gurile si intorceti'va la ce faceati inainte. Ca printr'un ordin toti si'au mutat privirea imediat de la mine. Ariana a inceput sa rada si radia parca de fericire , de ce ? Habar nu am.

Ora a trecut greu tare , urasc matematica, nu de putine ori a fost datile cand am atipit in ora , odata chiar a venit profu si m'a zgaltait sa ma trezesc si sarit ca arsa mai aveam putin si din instinct ii lipream vreuna, dar m'am abtinut la timp.

Acum eram la cantina cu fetele si ni s'au mai alaturat si Ken cu Chris si David, se pare ca si ei s'au imprietenit destul de repede . Eram toti in jurul mesei si Chris stea langa mine din cand in cand atingadu'mi mana si apropiindu'se cam prea mult de mine.

Sper sa nu ii dea prin gand sa ii placa mai mult de mine , si eu il plac dar ca un prieten , arata destul de bine se vede ca si el a lucrat la corpul lui dar nu asa de mult ca Harry , are niste ochi de un maro intunecat dar totodata frumosi si balnzi , dar nu's vrezi ca a lui Harry , nu te face sa te pierzi asa ca privirea lui. Maxilarul il avea bine definit si Chris cu par tuns mai scurt si facut tepi , dar nu ca buclele ravasite ale lui Harry , clar arata bine si el dar nu ca Harry, si ok trebuie sa ma opresc din comparat toti baietii cu el.

Dintr'o data usile cantinei sau deschis si "vedetele" isi fac aparitia si ele luand loc la o masa din colt paralela cu cea la care stau eu acum, si culmea ca Harry s'a pus fix cu fata la mine si ma privea incruntat.

Black Rose. Vol 1.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum