•1•

68 6 2
                                    

Ik wordt wakker van gepiep. Shit, de wekker. Snel druk ik de wekker op snooze zodat ik nog even tien minuten kan slapen. Ik had net een leuke droom! Als ik net slaap hoor ik het gepiep weer....
Snel doe ik de wekker uit en pak mijn telefoon. Ik heb een bericht van Sanne
Sanny 💖: EVAAAAAA WEET JE WEL WELKE DAG HET IS?!
Natuurlijk weet ik welke dag het is. Snel antwoord ik haar.
Me: UHH NATUURLIJK ❤️❤️
Sanny 💖: zie je straks x
Me: byee x

Vandaag ga ik met mijn beste vriendin Sanne voor zes weken naar Italië om daar bij mijn tante in haar bar te werken. Ik heb er al een jaar naar uitgekeken en eindelijk is het zo ver!
"Eva, ben je al uit bed?" Vraagt mijn moeder. "Ja, hoe laat gaan we?" "Over driekwartier moeten we weg." Ik stap uit bed en poets mijn tanden. Dan trek ik mijn favoriete zwarte shorts aan met daarop een rood gestreept topje. Ik doe wat concealer en mascara op en loop naar beneden.

Tien minuten later als ik net mijn ontbijt op heb hoor ik de deurbel, dat zal Sanne wel zijn.  Ik doe de deur open en zie Sanne staan met twee grote koffers. "Jeez San, wat neem je wel niet allemaal mee!" Zeg ik. "Tja, ik wil er natuurlijk wel goed uitzien. Je weet maar nooit wat voor een knappe Italiaan je tegen komt." In dat soort dingen verschillen Sanne en ik beste wel veel met elkaar. Sanne is altijd bezig met jongens maar ik merk het wel als ik de juiste tegen kom. "Je bent gek." Zeg ik en geef haar een knuffel. "Zijn jullie er klaar voor?!" Roept mijn moeder. "Jaaa." Zeggen Sanne en ik tegelijk. Meteen schieten we alle drie in de lach. "Oké, let's go!" Zeg ik.

Als we aangekomen zijn op Schiphol lopen we nog even langs de winkels, want we hadden nog wat tijd over. Mijn moeder is al weg gegaan, ze moest werken aangezien het een doordeweekse dag is.
'Kom Eef.' Voordat ik het door heb trekt Sanne me de Victoria's Secret in, haar favoriete winkel. Ik voel me altijd zó ongemakkelijk in dit soort winkels. 'Sanne, heb je niet al genoeg bh's?' Lach ik. 'Ja klopt maar we zijn hier nu voor jou!' 'Maar je wee-' 'nee, niks gemaakt Eva. Je koopt gewoon iets moois!' 'Oké dan.' Zeg ik

Even later sta ik bij de kassa en reken ik af. We lopen de winkel uit en zien dat we vijf minuten geleden naar de vertrekhal moesten. 'Shit, we zijn weer eens te laat' zeg ik snel tegen Sanne. We rennen naar boven en zijn nog net op tijd.

Na ander half uur te hebben gevlogen zijn we dan eindelijk in Italië. Niet dat de vlucht heel lang duurde maar we hebben er zo lang op gewacht! We lopen naar de koffers en na een tijdje hebben we ze allemaal. "O Eef ik heb er zoo veel zin in." "Ik ook!" Zeg ik tegen haar. We lopen naar de aankomsthal en ik zie mijn tante al staan. Snel ren ik op haar af en geef haar een knuffel. "Ik heb je gemist meisje." Zegt ze. "Ik jou ook."

Heey, dit was dus het eerste hoofdstuk. Ik weet niet of ik veel reads krijg maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! Het volgende hoofdstuk wordt langer en minder saai, hoop ik dan :)
Bye ❤️

Best summer ever ~SMWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu