(Sebelum tu boleh lah enjoy lagu kat atas sambil baca)
"yes,nak beli coklat ke?"
Walaupun Sora jadi cashier kat kaunter,belambak lelaki beratur pergi beli kat kedai 7Eleven ni.Setiap hari laku besar kedai ni sebab Sora.Sebenarnya cita-cita Sora nak jadi announcer terkenal kat korea tapi tak pernah tercapai.Dia perlu jaga ommanya dan dia rasa mungkin tu hanya angan-angan yang tak tercapai.
Ada seorang namja yang tengok semua lelaki yang berbaris kat kaunter bayaran macam nak sembelih sekor-sekor.
"Eh tepi semua..biar aku pergi dulu.."kata Jungkook angkuh.Hari ni dia mengenakan sut tuxedo menampakkan kemachoannya (puii) sebagai seorang lelaki yang bekerjaya.
Lelaki 2 yang sudah lama menunggu tidak puas hati."Apa kelebihan kau sampai boleh potong aje barisan kitorang?"Jungkook hanya gelak kecil sambil mengeluarkan dompetnya beserta kad kredit,kad bisnes dan buku cek."Kelebihan aku?Aku ada duit"Semua lelaki yang beratur tadi terus mengundurkan diri ke belakang dan menepuk tangan.Ada yang berkata,"tahniah encik jungkook..awak menang"👏👏👏Jungkook hanya tersenyum bangga dengan hidung yang dah kembang 12 inci sambil pegang ramen.
" ibwa..Encik jungkook kalau tak nak beli ramen kedai ni kkeojyeo (get lost)"-sora
"Malang betul sapa yang dapat bini macam kau"-jungkook
"Woii..sape dapat dia bertuah lah!!"jerit lelaki yang beratur di kedai tersebut.Jungkook tak perasan pun yeoja tu Park Sora sebab penampilan Sora lebih kepada lelaki.Swag.
"Diam lah!"jerit jungkook dengan nada dingin kepada lelaki yang beratur di belakangnya.Yeoja ni nampak iras dengan seseorang tapi sape eh?yeoja babun tu ke?
Ah abaikan.Dia terus menjawab panggilan telefon tersebut lalu beredar dari kedai tersebut."Hyung?Charlie Puth dah sampai?Alright kook datang on the spot.Tunggu jap."Jungkook terus masuk dalam kereta Audi A4 Sedan.
-skip"weh Sora pehal duh kau buat mr.jungkook macam tu?"tanya kawannya,Kim Sejeong.Sora buat muka menyampah."Ceh..nama jungkook jer pun bukannya bts tu.."kata Sora."Dia lah jungkook bts tu..cuma pakai mask jer tadi.Kau tak perasan ke?"tanya Sejeong semula."Wait..dia jeon jungkook bts?kpop idol tu ke😍?"tanya Sora inginkan kepastian."ish..bukan jungkook tu.Jungkook ni ahli bts jugak tapi diorang dikenali group bts ahli bussinesman.Diorang jalankan bussiness syarikat yang gah lagikan besar.Bts tu kpop idol tapi Bts ni idol CEO Korea.Meh aku tunjuk kat kau diorang.."Sejeong menyeluk poket seluarnya dan mengeluarkan phone.Jarinya laju menaip di Naver.com : BTS CEO
YOU ARE READING
[ C ] Missing You | Jungkook
Hayran Kurgu" Jangan menyesal kalau aku dah tiada di sisi kau,Jeon Jungkook." Completed 💌 Start : 6 june 2017 End : 25 June 2017 #16 in fanfiction (17/06/18) #6 in Jungkook (26/06/18)