S p e c i al 🌸 [ 1]

2.1K 127 6
                                    

Maafkan author sebab tak boleh nak publish sequel book 2 jadi author akan buat special part untuk kisah ni

Enjoy













*×*×*×*×*×*





5 tahun kemudian ,

" Minji , kan mama dah pesan jangan main dengan orang asing . Kenapa degil ni ? "

Park Sora mencubit sedikit bahu anaknya . Jeon Minji terus menangis sehingga perbuatannya menyebabkan orang ramai yang berada di taman berpaling ke arahnya .

Seorang lelaki muda menapak datang ke arahnya . Dia menundukkan sedikit badannya .

" Awak mama minji ke ? "

Sora mengangguk . Lelaki nilah yang selalu bermain dengan Minji . Dia takut ada muslihat tertentu yang dipasang .

" Ah , Byun Baekhyun imnida . Umur 32 tahun . "

Baekhyun terus memperkenalkan dirinya apabila melihat riak muka Sora yang kurang menyenangkan .

" Jeon Sora imnida . 31 tahun . "

" Eo ? Jeon ? Awak isteri Jungkook rupanya . "

Sora mengangguk .

" Ke mana la dia menghilang selama lima tahun ni ? "

Keluh sora perlahan tapi masih dapat didengar Baekhyun .

" Saya percaya jungkook akan datang semula . "

" Saya letih tunggu dia . Demi Minji saya terpaksa bertahan . "

" Takkan la takde sekelumit pun perasaan cinta awak pada Jungkook ? Dia kan suami awak . "

" S-saya tak tahu . Apa yang saya rasa sekarang cuma tawar hati dan kecewa . "














*×*×*×*×*×*








Sudah 6 bulan berlalu , hubungan Baekhyun dan Sora makin erat sampai ramai orang salah anggap baekhyun ni suami sora .  Semua orang seperti dah lupa tentang jungkook termasuklah sora .

" Papa !! " jerit Minji lantas memeluk baekhyun yang sudah mendepakan tangannya .

" Jom makan aiskrim nak ? "

" Nakkk !! "

Baekhyun tersenyum lalu mendukung Minji dan membawanya ke kedai aiskrim .

" Minji tunggu sini tau . Papa pergi beratur kejap . Arasseo ? "

" Aye-aye captain papa ! "

Minji mengangguk dan tersenyum .

Sewaktu baekyun beratur, dia leka menelefon seseorang sehingga tidak sedar Minji sudah pergi ke tempat lain .

Minji berjalan menuju ke arah maskot arnab yang comel itu . Maskot itu sedang duduk di atas bangku . Nampak seperti sedang berehat selepas penat bekerja .

[ C ] Missing You | JungkookWhere stories live. Discover now