(Dengar muzik di atas sambil baca) bts spring day-music box edition
omma...bunga ni untuk omma..jangan tinggalkan Sora
"Sora kena percayakan omma..i'm always in your heart.Sebab dalam hati Sora akan sentiasa ada omma.Omma sayang sangat kamu.Be strong"
-skip
"Park Sora!Ni dah masuk 89 kali awak termenung.Saya yang jadi doktor ni rasa muak pulak tengok muka awak.Tak boleh sembuh cepat ke?"kata doktor Ji Chang Wook pada Sora.Pagi,tengah hari,petang,malam..kalau tak termenung tak sah betul budak ni.Cepuk kang."Hehe..doktor ni.Saya lambat sembuh sebab nak tengok muka doktor yang hensem hari-hari lah ni..muehehehe."gelak Sora sambil menyapu air mata yang mengalir sedikit dari matanya."Sora..jangan paksa jadi kuat boleh tak?Terseksa saya tengok kamu hari-hari menangis.Don't be sick again kalu tak aye nikahkan awak dengan ramen namja tu nak?"ugut dr.JCW.Biar ceria sikit budak ni bila sebut pasal jungkook."ah wae ramen namja?Kook kita mana?"Pftt,nak tergelak nurse sebelah yang dengar.sengal ke apa?
"Jungkook ni ke atau jungkook yang tak pernah kenal kau?"tanya satu suara yang ermmm..baru dua hari rasanya Sora dengar.
"Oh my...encik jungkook😍."yup dah pengsan dua orang nurse kat sebelah aku ni.
"Buat ape datang sini?Encik jungkook?Tak rasa jijik ke dekat dengan orang macam saya ni?" Bidas Sora selamba.
"Nak jijik buat apa kau kan kawan aku."
'Eh babun ni cakap aku kawan dia pulak.'Sora menjeling tajam jungkook yang menggayakan pakaian kasual."yelah pastu ramen namja tu bukan aku ke?"Bamm💀
Meja hospital tu diketuk kuat."Owh..kau lah ramen namja yang tak gentleman tu rupanya..meh sini aku cubit pipi kau yang comel tu"
Ok Sora ada kata 'comel' kan?
Mampus~~"Ahahahaha..c-comel pulak dah.Salah dengan jungkook lain pulak.Nak cakap apa dah eh tadi?Oh burok."Sora cover line.Sapa tak malu woii kalau silap cakap macam ni ma?
Semua yang ada disitu dah tersengih macam kerang busuk.Eh kerang busuk pandai sengih ke?
Sora POV
Semua orang pandang aku pelik.Eik?ada ke aku cakap aku suka mr.jungcook ni sampai nak berirama lagu bagai tersengih.
Buat tak tahu je lah.Now,aku dah lost my way.Nak kerja tapi ada ke yang nak terima anak seorang pembunuh?
Flashback
"Nurse..nak surat khabar satu"
Pinta Sora dengan manja.Nurse yang memang faham dengan kejebonan Sora pun bagi aje lah.
"Pembunuh 10 tahun lepas dijumpai"
"Mr.Park didakwa tuduhan membunuh"
"Senarai ahli keluarga Mr.Park"
YOU ARE READING
[ C ] Missing You | Jungkook
Fanfiction" Jangan menyesal kalau aku dah tiada di sisi kau,Jeon Jungkook." Completed 💌 Start : 6 june 2017 End : 25 June 2017 #16 in fanfiction (17/06/18) #6 in Jungkook (26/06/18)