SORA POV
"ni oppa sayang.oppa dah balik,oppa akan bersihkan balik nama keluarga kita ya." kata jin sambil memegang bahu Sora.
ya..oppa dah balik.syukur sangat.
"oppa..oppa ingat tak dulu oppa pernah janji dengan Sora yang oppa akan jaga Sora dan takkan pernah tinggalkan Sora,sekarang sora harap sangat oppa takkan tinggalkan sora macam oppa kata dulu" kata sora sambil memutarkan balik ingatan lama di kepalanya.
"Tapi sora,kita perlu rahsiakan yang kita ni adik beradik.Kita ada bapa berlainan tu yang membezakan kim seok jin dengan park sora.Jadi jebal..we can make a good comeback and pulihkan balik yang dulu,Sora satu tahun jer duduk kat U.S.A. untuk study lawyer.Oppa tahu kamu genius.159 IQ.Oppa ermmm...kamu rehatlah dulu.That baby i am sure he will soon find his mother." Jin oppa tolak lembut bahu aku supaya masuk ke bilik yang disediakan buat aku.
Aku masuk ke bilik tu dan meneliti keadaan bilik tidurku.Daebak.cantik.
tok tok tok
aku segera membuka pintu bilikku.Seorang perempuan memakai uniform meminta aku untuk bersiap katanya jin oppa nak bawa dia jumpa ahli korporat lain.
Baby tadi dijaga oleh maid.
.NO ONE POV
Selesai mandi,dia memilih baju yang nampak simple dan elegant pada matanya.
Jin menunggu adiknya bersiap.wow,adiknya nampak mature sangat.
mereka menaiki kereta limousine ke hotel yang beribu korporat hadir ke majlis tersebut.
YOU ARE READING
[ C ] Missing You | Jungkook
Fanfiction" Jangan menyesal kalau aku dah tiada di sisi kau,Jeon Jungkook." Completed 💌 Start : 6 june 2017 End : 25 June 2017 #16 in fanfiction (17/06/18) #6 in Jungkook (26/06/18)