Luhan Hayal Et (İstek)

177 7 33
                                    


20 Nisan 2000 Pekin :

     Bu gün Luhan doğmuştu. Ailesi çok mutluydu. Luhan 1 yaşına geldiğinde annesi tekrar çalışmak istediğini söylüyordu. Bu yüzden Luhan'la ilgilenmesi için bakıcı tutmaya karar verdiler.

      İlan vermişlerdi. Bir çok kişi iş için gelmişti. Ama kriterlerinde yabancı birkaç dil bilmesi gerektiği vardı. Bu yüzden bazılarını elediler. Diğerlerinden farklı olarak Türk birisi vardı. Luhanda o kişiyi çok sevmişti. Aile diğer kişileri gönderip Nergis hanımla özel konuşmak için ayrı bir odaya geçtiler.

**Ben Luhanın babası olarak her şekilde iyi yetişmesini isterim. Büyürken size emanet edebilirmiyiz ? **

~~"Elbette efendim 25 yaşında olabilirim ama iyi eğitim aldım, çok çalıştım, başarılı birisiyim, Luhana iyi şekilde bakacağıma ve o bürken iyi şekilde eğiteceğime emin olabilirsiniz "
.
.
.
.

      Uzun bir konuşmanın ve tanışmanın ardından Nergis hanım işe alınmıştı. İşe alınmasındaki  büyük bir etkende 'çince - ingilizce - türkce ve birazda korece ve japonca bilmesiydi.
      Luhan'ın annesi işe başladığı için Negis hanım her anını Luhanla geçiriyor ve onu yalnız bırakmıyordu.

      Luhan konuşmaya başladığında babası çinceyle birlikte ingilizce ve türkcede öğrenmesini istemiş. Bu yüzden Luhan 3 yaşında üç dilendende birşeyler söylüyor, bir şey istediği yada konuştuğu zaman üç dilide kullanarak konuşuyordu. Buda herkesin hem gülmesine hemde onunla gurur duymasına neden oluyordu.
    
       Luhan 4 yaşına geldiğinde ana sınıfına göndermişlerdir ve erken yaşta hem birden fazla dil konuşur hemde yazı yazmaya başlamıştır. Okulla birlikte bu eğitime Nergis hanımlada evde devam etmişlerdir. Bu eğitimlerle Luhan çok zeki, azimli, çalışkan ve disiplinli bir şekilde büyümüş.

       Luhan ilk okula başladığında Nergis hanımın ona bakması gerekmediğini düşünerek işine son vermeyi düşünmüşler. Luhan bunu duyunca engel olmuş ve gitmemesini onu çok sevdiğini ondan ayrılmak istemediğini söylemiş ve ailesini bundan vaz geçirmiş.
        Luhan her geçen gün kendi dili gibi türkceyide Nergis hanım sayesinde öğreniyor, ingilizceyide okul sayesinde öğreniyordur.
      

       Luhan derslerden fırsat bulduğu zaman müzik dinleyerek zaman geçiriyordur. Bunu fark eden annesi bir gün

_  _ "Luhan görüyorum ki müzik dinlemeyi seviyorsun"

++"Evet anne müzik dinlemek insan ruhunu dinlendiriyor ve sakinleştiriyormuş"

_ _"Peki bir alet çalmaya ne dersin?"

++"Gerçektenmi ? Öğrenebilir miyim?"

_ _"Elbette. Ama piyano öğrenmelisin. Başka bir alet öğrenmeni iştemem."

++"Peki anne. Teşekkür ederim."

       O günden sonra Luhan piyano öğrenmeye başlamış ve bir zaman sonra öğrenmiştir.
Koşarak Nergis hanımın yanına gider ve

++"Bak.. Bunuda öğrendim.. Annem benimle gurur duyacak."

~~"Evet canım, sadece annen değil babanda gurur duyacak ve bende gurur duyuyorum seninle"

++"Teşekkür ederim. Şimdi gidip nasıl çaldığımı anneme göstermem gerekiyor. Ondan sonrada seninle türkce yazmayı öğrenmek istiyorum."

~~"Tamam Luhan. Öğretirim"

      Luhan küçüklüğünden itibaren hep çok çalıştı ve okuldaki en başarılı öğrencilerden birisi oldu.
.
.
.
.

      Luhan 6. sınıfa geçtiğinde babası onunla özel konuşmak için odasına çağırmıştır

**Luhan derlerinde çok başarılısın ve beni her halinle gururlandırıyorsun.**

++Teşekkür ederim baba. Sizin bana tandığınız imkanlarla oldu"

**Seninle asıl konuşmak istediğim şey aslında bu değildi. Daha önamli bir konu**



Arkadaşlar moralim pek iyi değil kısa oldu bu yüzden kusura bakmayım....

TEPKİLER + ALBÜM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin