Lee Minhyuk 3 Kasım 1993 Gwangju doğumlu'dur.
Min (Mücevher) +Hyuk (parlak) ; parlak mücevher anlamınandadır ve babası tarafından verilmiştir.
Boyu 1.79 cm. Kan grubu A. Vokalisttir.
Bir erkek kardeşi vardır.*Minhyuk dizindeki bir rahatsızlıktan dolayı dans ederken dikkatli davranıyor. Hatta 'All in' perfonmansının koreografisini üyeler Minhyuk için hafifletmişler.
*Yüzme bilmiyor.
*İlk başlarda anne-babası Minhyuk'un sanatçı olmasını desteklemiyorlarmış.
*Minhyuk akustik gitar çalmayı öğrenmek istiyormuş.
*Kendinden büyük kadınlarla randevulaşmayı tercih ettiğini söylemiş.*Minhyuk ve ( Shownu'nun sayfasına yazmayı unutmuşum) Shownu kesinlikle alkol içmeyek biriyle evlenmek istiyorlarmış. (Bu arada Shownu stresli olduğu zamanlarda 2 şişe Soju içebiliyormuş)
*Grubun yaramaz üyesi gibiymiş. Yemekten sonra yardım etmemek için ortadan kaybolurmuş.
*Kullandığı havluları ortaya atarmış.
*Gruptaki en tembel üye Minhyuk.*Grupta en geç Minhyuk uyanırmış.
*Araştırma yapmayı sevdiği ve sürekli araştırma yaptığı için grupta ona 'Arama Kralı' diyorlarmış.
*Monsta X Turkey ekibi Minhyuk'tan 'To-Ki-Mon-Be-Be ' için akrostiş yazmasını istemişler. Minhyuk'ta :To = Türk Monbebe'ler
Ki = Tatlılar
Mon = Monsta X'in
Be = Best Mon
Be = Bebe'leri. yazmış"Sence bu tavşanmı sevimli ? yaksa benmi ?"
"İstediğimi yap banane banane. Yapacaksın...''
"Sence bu bıyık bana yakıştımı ? "
" Banane yaa... bunlar benim hayranlarımdan gelen çikolatalar. Vermem sana. Sana verirsem hepsini atarsın sen..."
Seni sokak serselrilerinde kurtarır ama bu hale gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEPKİLER + ALBÜM
FanfictionSevdiğiniz oyuncu şarkıcı veya herhangi bir grup yapabilirim. Aralarda albüm bölümleri olacak. Eğer bir değişiklik olmazsa kitabın çoğunluğu tepki bölümü olacak. İstekleriniz üzerine bölümde yapabilirim. Umarım okuyan olur....