Sahne adı Shownu, gerçek adı Son HyunWoo'dur. 18 Haziran 1992 doğumludur.
Boy 1.81 cm. 74 kg. Kan grubu 0
Gruptaki pozisyonu Vokal ve danstır. Aynı zamanda grubun Lideridir.*Monsta X grubunda en az konuşan üyesi şüphesiz ki Shownu.
*Shownu aegyo yapamaz ve bu yüzden Shownu’dan aegyo yapılması istendiğinde kibarca geri çekilir ve munzur bir şekilde Minhyuk’u öne atar.
*Shownu Monsta X grubunda lider olarak çıkış yapmadan önce JYP Entertainment’te Got7 grubu için düşünülüyordu.
*Fanları Shownu’ya ”Eye Smile” yani ”Gülen Gözler” lakabını taktılar.
*Hemen hemen her katıldıkları show programlarında tüm grup üyelerinin eşit zamanlarda görükmesini ister.
* Tüm grup üyeleri ile arası oldukça iyidir.
*Erkeksi görüntüsünün aksine çok saf ve temiz kalmış bir karakteri vardır.
* Dans ederken kendinden çok emin olan Shownu inanılmaz sexy görünür.
* Yemek yemeyi gerçekten çok sever.
*Kahve olarak americano sever.
*Takma ismi 'abuci'. Yani 'baba ' demek.
*Grupta ilk hazırlanan kişi Shownu'dur.
*Grupta ilk duşu Shownu alır.
* Sosis yemeye bayılır.'Çok fazla bilgi bulamıyorum. Profilleri çok boş hakkında hiç bir şey yok. Bu yüzden her yere bakıyorum.'
Seninle girdiği iddiayı kaybedince hanbok giyer ve dans eder.
Sen kızgın olduğunda seni sakin bir şekilde susturmaya çalışır.
Davetli olduğunuz bir kutlamaya giderken onu ilk takım elbiseyle görüşün.
Sen telefonda onu çok özlediğinde söylediğinde çekim arasında senin için fotoğraf çeker.
Sen çiçek tacı çok istersin, Shownu'da senin için bir tane alır ve senin başına takar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEPKİLER + ALBÜM
FanfictionSevdiğiniz oyuncu şarkıcı veya herhangi bir grup yapabilirim. Aralarda albüm bölümleri olacak. Eğer bir değişiklik olmazsa kitabın çoğunluğu tepki bölümü olacak. İstekleriniz üzerine bölümde yapabilirim. Umarım okuyan olur....