28 Nisan 1989 Jeunju doğumlu olan Kim Sung-gyu şarkıcı ve aktördür.
1.78 cm. Kan grubu A
Guruptaki pozisyonu*Yaş takıntısı vardır.
*Issız bir adaya düşse yanına MyungSoo'yu alırmış.
*Asıl hedefi ölene kadar şarkıcı olmak
*Beyaz rengi sever.
*Kalbi yumuşak olduğu için uzun süre kızgın kalamıyor
*Aşk -> Arkadaşlık -> Şöhret -> Para sunggyu için sıralama böyleymiş.*Çok dikkatli biri.
*5 yıl boyunca Çince çalışmış.
*Büyük bir izleyici kitlesine iyi müzik sunabilen bir şarkıcı olmak istiyormuş.
*(Dünyaca) Favori grubu PCD
*Işınlanma gücünün olmasını istermiş.
*Fasulyeden nefret eder*Hassas bir cilde sahip olduğu için hemen kızarırmış ve metale alerjisi varmış.
*Uyumayı çok seviyor.
*Takma adı 'büyükbaba' çünkü hemen yoruluyor.
*Vücudunda en çok ellerine güveniyor.
*Kendinden 5yaş büyük Lee Ji-eun adında bir ablası var.
*Göz kompleksi var.*Jeonju Ulusal Üniversitesi Yüksek Okulunda 'Beat' adlı gruptaydı.
*İdol olma hayalini ailesine ilk söylediğinde, onlar bunu reddetti ve annesi normal bşr hayat sürmsini istedi.
*Ailesi onun idol olma kararını reddettiği için gizlice çalıştı ve evde kalmadı.
*İşini çok iyi yaptığı için menejerleri ek talimat verme gereği duymuyor.*Sunggyu'nun Woollim şirketinde şarkı söylemesinin en büyük nedeni Nell (Sunggyu büyük bir Nell hayranı )
*Yaşına rağmen akrep dansını en hızlı öğrenen üye oldu.
*Üyeler pratik sırasında oyun oynayarak vakit geçirdiklerinde çıldıracakmış gibi hissediyormuş.
*İdeal tipi : Oyuncu Lee Min JungSen bir şey yaparken sakarlığın tutar ve yaptığın şeyi bozarsı Sunggyu'da buna güler. Sende sinirlenip. "Gülme....senin yüzünden oldu" dediğinde bir anda susar ve şaşkınlıkla kendini gösterir.
Sen karmaşık bir matemetik problemini çözerek anlatırken seni izleme şekli
Sen onu kıdıklayarak dikkatini çekmeye çalışırsın ama o kıdıklanmaz.... "Bir şeymi dokundu ne ?" diyerek senin sinirini bozmaya çalışır.Arkadaşlarınla otururken yanında Sunggyu da vardır. Sen "Benim en sevdiğim kişi.... " dedikten sonra
Kendinden emin bir şekilde elini kaldırarak "tabii ki ben..." der. Ama sen aslında onu değil kendi arkadaşını seçersinOnu kıskandırmaya çalıştığında. Elinde uğraştığı şeyi bırakır ve gözlerini sana diker.
Ev taşırken seni güldürmek için kırılacak eşyalar için aldığınız poşeti kendisine sarar.
Senin biraz şüpheli davrandığını hissettiğinde gözlerini kısar ve seni izlemeye başlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEPKİLER + ALBÜM
Fiksi PenggemarSevdiğiniz oyuncu şarkıcı veya herhangi bir grup yapabilirim. Aralarda albüm bölümleri olacak. Eğer bir değişiklik olmazsa kitabın çoğunluğu tepki bölümü olacak. İstekleriniz üzerine bölümde yapabilirim. Umarım okuyan olur....