DUYURU

46 6 3
                                    


Arkadaşlar ayriyeten duyuru bölümü yapmayacaktım ama ' akıllı ben ' unuttum. Aslında öyle çokta sey değil ama ben yinede söylemek istiyorum.

Arkadaşlar ben bu ktaba başladım başlayalı hep yorumuyla olsun, oylarıyla olsun, benimle sohbet ederek destek olan olsun hepinize teşekkür ediyorum
Ayrı ayrı isim vermeyeceğim çünkü herkes kendini biliyor. Ama hiç unutmayacağım  @ZeynepPasl8 , @beakie_universe , @eylultubaaltuntas kişilersiniz. Bana çok destek oldunuz.

Destek demişken arkadaşlar benim söylemek istediğim asıl şey diğer kitabım hakkında. Bilenler var destek oluyorlar her şekilde ama bilmeyenlerde var. Diğer kitabımın ado Hayaller Gemisi. Zaten adındanda anladığınız gibi hayal et kitabı. Yazdıklarımı beğenenler var ama ben nasıl oluyor bilmiyorum. Herkesin görüşü farklı.

Diğer kitabımda hayal et bölümlerini istek üzerine yazıyorum. Yani siz bana *Baekhyunla okulda ilk tanışma * derseniz ben ona göre kafamda bir kurgu oluşturuyorum ve o kurguya göre 5 bölümlük yada daha fazla bölüm olcak şekilde hikaye yazıyorum.

Dediğim gibi istek üzerine. Eğer sizde sizin için hikaye yazmamı isterseniz söylemeniz yeterli. İsteğiniz üzerine yazdığım hikayelerde baş rol sizsiniz.

Lütfen bu konuda bana destek olun...
Duyurumu okuduğunuz için teşekkür ederim...

TEPKİLER + ALBÜM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin