( Medyadaki fotoğraf çok güzel)
1 Mart 1993 Anyong Gyeonggi doğumlu. İsminin anlamı Won+Ho (kaplan) Bir grubu cesaretlendiren.
Boyu 1.78 cm. 73 kg. Kan grubu B.
Gruptaki pozisyonu Vokalist.* Bir erkek kardeşi varmış.
*Tekvando ve göbek dansında iyi.
* Dil çıkartma alışkanlığı var.
*Üyeler onun iyi bir tarzı olduğunu söylüyor.
* Wonho eski bir ulzzang'tır.
* Ulzzang döneminde 92'li olduğunu söylemiş.
* Bir dönem kendi gibi ulzzang olan Shin Ji Hye ile çıkmış.* Minhyuk'un söylediğine göre güçlü bir kokusu varmış ve çiçek gibi kokuyormuş.
* Kolay gıdıklanırmış.
* Yükseklik korkusu varmış.
*Hero çekimleri yüksek binada yapılmıştı. Wonho panik atak geçirmemek için ilaç almış ve çekimlere o şekilde başlamış.
*Trespass çekimlerinde parmağını kırmış ve 24 saat sonra farketmiş.
* Gelecekte ve şimdi evlenmeyi düşünmüyormuş.
*Wonho kendinden boy olarak kısa kızları tercih ettiğini ama kilosunun önemli olmadığını söylemiş.
* Wonho uyurken hiçbir şey giymiyormuş.* Wonho çok çabuk ve kolayca sinirleniyormuş. Özelliklede şarkı sözü yazarken aklındakileri istediği gibi kağıda aktaramayınca.
* Wonho'nun 3 dövmesi varmış. Biri ayağında diğeri kalçasında ve üçüncüsüde bacağındaymış. Sadece bacağındaki dövmenin ne olduğunu bulabildim.
'life is C between B and D'. Türkcesiyle;
'Hayat B ve D arasındaki C'dir'.Bu söz fransız filozaf Jeen Paul Sartre' ninmiş.
'Life is Choice between Birth and Dead'. Yani...
'Hayat Doğum ve Ölüm arasındaki yaptığın Seçimlerdir.' (Bence çok güzel bir söz)Yolda gezerken çok sevdiğin eski okul arkadaşın Wonhoyu görürsün onunla konuşursun. Bir anda telefonun çalar ve apar topar kalkarsın. Arkana baktığında Wonho senin telefonunu ister gibi işaret yapar. Acil gitmen gerkiyor dönüp gidermisin ? Yoksa numaranı verirmisin ?
Sen ona süpriz hazırlıyorsun. Oda dışardan gelir ve kapıdan senin ne yaptığına bakıp anlamaya çalışır.
(Süprizi bozdu...)Senin dans edişini izler.
" Benim kalbim senin için bu kadar.... Kalbim büyükse sana olan sevgimi düşün.... "
Yüksekten korksada sana cesur olduğunu kanıtlamak için oraya çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEPKİLER + ALBÜM
FanfictionSevdiğiniz oyuncu şarkıcı veya herhangi bir grup yapabilirim. Aralarda albüm bölümleri olacak. Eğer bir değişiklik olmazsa kitabın çoğunluğu tepki bölümü olacak. İstekleriniz üzerine bölümde yapabilirim. Umarım okuyan olur....