ספיר
" ממתי אתה פה?" שאלתי כשפתחתי עיניים וראיתי מולי את לירוי עם כוס קפה ביד
"מלפני 5 שעות " הוא אמר בקושי
שתקתי והורדתי מבט לריצפה"מה אומרים הרופאים?" הוא שאל
"שהם לא יודעים מה יש לו , כרגע החום יורד ואם הם לא ימצאו כלום הם ישלחו אותו הביתה " אמרתי
"לא אמרת להם שהוא תמיד אומר שכואב לו הראש?" הוא שאל
"לא.." אמרתי והסתכלתי עליו והוא יצא מהחדר לאחד הרופאים.
וחזר אחרי 5 דקות"מחר יעשו לי סיטי " הוא אמר והבטן שלי התהפכה.
"מה סיטי? ..לירוי מה קורה פה ? אני רוצה הביתה..אני רוצה את הילד שלי בבית" אמרתי נשברת והוא כרגיל אסף אותי אליו לחיבוק החם והמרגיע שלו.
הוא נישק לי את הראש כמו שתמיד עושה כשאני נשברת"יהיה בסדר אהבה שלי , הוא חזק זה הבן שלי"
הוא אמר ואני התנחמתי במילים שלו
"לך הביתה לדנה , אני לא רוצה שהיא תיהיה יותר מידי זמן לבד , תכף בוקר ואני רוצה שתיהיה שם כשתתעורר" אמרתי לו והוא הלך למיטה של עילי
"חיים שלייי , ילדד טוב שלי..אתה תיהיה חזק חיים של אבאא..אתה גברר חזק , אני הולך לאחותך ואתה תשאר לשמור על אמא " הוא אמר ואני צחקתי צחוק מלא בבכי.
הוא לא קם..עוד ישן מאתמול.
לירוי נישק אותי שוב "יהיה בסדר חיים שלי תכף הכל יגמר ונחזור הביתה אני מבטיח לך " הוא אמר ויצא מהחדר.
נוסע לדנה.
לירוי
יומיים עברו כבר .
עילי עוד בבית חולים.
עבר סיטי ומחכים לתוצאות .אני וספיר מתנהגים כרגיל כדי שבעולם לא יתחילו לדבר וידעו מהמצב של הבן שלנו.
אנחנו רוצים פרטיות , שקט לעצמנו וזמן להתעסק בזה לבד.כשספיר בצילומים , אני עם עילי בבית חולים.
כשהיא חוזרת היא באה ישר לבית חולים ואני הולך להוציא את דנה , להיות איתה קצת , ואז לאימון.
ושוב בבוקר אני חוזר לבית חולים , ספיר הולכת לצילומים אחרי לילה בבית חולים , אני חוזר להוציא את דנה מהבצפר ולהיות איתה , ובא לישון בבית חולים כשספיר הולכת להיות עם דנה.וככה אנחנו מתנהלים.
בין הקריירה לילדים.
לא מזניחים אף אחד מהם.
לילה היא עם עילי ואני עם דנה
וההפך.אבל תמיד משתדלים להראות חזקים בעבודה ומול דנה שלא מפסיקה לשאול על אחיה
ובפנים אנחנו נקרעים.
"הרופא צריך את שנינו" ספיר אמרה לי בקול רועד בטלפון , ואני ניתקתי וישר הגעתי לבית החולים.
YOU ARE READING
יפה עד כאב עונה 2
Romanceההצלחה בשיא. אני שובר שיאים בכדורגל , ספיר ממשיכה לקטוף קמפיינים . ההצלחה והפרסום כבר חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אלה שלוש השנים הטובות ביותר בחיים לנו. אבל שום דבר לא הכין אותנו לשנה הכואבת הזאת. אם הצלחנו לעמוד בכל המבחנים שהזוגיות שלנו העמידה אותנ...