ספיר
בקושי ישנתי בלילה , הרגשתי את הידיים שלו רוצות לגעת בי מידי פעם..אבל הוא עצר את עצמו.
הוא יודע מתי אני באמת צריכה את המרחק ממנו.
עוד כמה שעות עילי נכנס לניתוח.
קמתי ב 6 בבוקר והלכתי לסלון.מתיישבת בספה ושוקעת במחשבות של עצמי.
על הרגעים שלי ושל לירוי בתקופת הבצפר.
על הרגעים היפים שלנו יחד על המשברים שעברנו , על האונס מעילי על הפרידות שלנו ועל החזרה שלנו.
על החתונה , על הילדים , על הקריירה וההצלחה. כמה אהבה שלנו חזקה מהכל.
על האונס מפקונדו ועל הילד הקטן שלי שסובל כולכך
אני רוצה את החיים שלי בחזרה , את האהבה של פעם , את הילדים שלי איתי
את הילד שלי בבית משחק ולא שוכב בבית חולים.הבכי יצא ממני , כמו בכל התקופה הזאת.
אני אפילו לא מסוגלת להשען על האהבה שלי ושל לירוי..משהו שם נסדק ! בגללי!"אנחנו צריכים לצאת" שמעתי את לירוי אומר מאחורי , בקול שבור
קמתי וכשבאתי לצאת הוא תפס את היד שלי וקירב אותי אליו לחיבוק חזק.
לא התנגדתי , הייתי זקוקה לחיבוק הזה יותר משחשבתי..התפרקתי לתוכו.
לתוך הגוף החזק שלו שידע תמיד להכיל אותי בכל מצב."אני רוצה אותו בבית" אמרתי בבכי והוא נישק את הראש שלי חזק
"הוא יהיה בבית חיים שליי ! אני מבטיח שהוא יחזור הביתה " הוא אמר בקול המרגיע שלו מנשק אותי בראש עוד פעם ורגע לפני שיצאנו כתבתי לדנה מכתב"דנדי , אני ואבא יצאנו לסידורים , אנחנו נחזור מאוחר אולי אפילו כשתשני.
אנחנו אוהבים אותך ילדה מדהימה שלנו.
יום מקסים אהובה .
באהבה אמא ואבא 💋"נסענו לבית חולים.
הנסיעה הייתה קצרה אבל הרגישה שעות.
הניתוח שלו לא פשוט והפחד שלי גבר אם כל רגע שהתקרבנו לחדר שלו.רגע לפני שנכנסנו הסתכלתי על לירוי.
מחפשת מבט מרגיע , שיגיד לי שהכל יהיה בסדר.
אבל לא ראיתי את זה בעיניים שלו...הוא פחד בדיוק כמוני."הניתוח לא פשוט , על הסיכונים שלו כבר דיברתי איתכם אבל על ההחלמה עצמה עוד לא דיברנו.
הניתוח שלו יהיה בראש , מה שיגרום להחלמה להיות איטית יותר.
הוא לא יסבול מכאבים אבל יכול להיות שמידי פעם הוא ירגיש סחרחורות וחוסר איזון.
הבדיקות שלו חייבות להיות כל 4 חודשים , וכמובן כדורים שהם לצערי לכל החיים.." הרופא ישב איתנו כשעילי בניתוח.
הסביר לנו את הסכנות ואת המצב שאחרי הניתוח.
הרגשתי ריקנות ..חוסר אונים על המצב הזה.
YOU ARE READING
יפה עד כאב עונה 2
Romanceההצלחה בשיא. אני שובר שיאים בכדורגל , ספיר ממשיכה לקטוף קמפיינים . ההצלחה והפרסום כבר חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אלה שלוש השנים הטובות ביותר בחיים לנו. אבל שום דבר לא הכין אותנו לשנה הכואבת הזאת. אם הצלחנו לעמוד בכל המבחנים שהזוגיות שלנו העמידה אותנ...