לירוי
פלאשבקים מאותו היום שספיר גילתה עליי ועל שירן .
איך כל כולי הייתי מרוכז בספיר ובכאב שלה.
הייי מרוסק
לא יכולתי להתרכז במשחק , הפסדתי , לא הלכתי לאימונים.
היא משפיע עליי לטוב ולרע .
ואני מרגיש את הקרע שנוצר בנינו לאט לאט.
ומזה פחדתי.
רק בזה הראש שלי התעסק ולא הייתי כולי במשחק החשוב הזה היום"סעעמק " נכנסתי הביתה עצבני עליי ..עלייה.
"אני מצטערת" היא אמרה בשקט יושבת על הספה בסלון .
הסתכלתי עלייה לשנייה בקושי ועליתי לחדר שלנו."תגע בי..." היא אמרה מופיע מולי עירומה.
"לא בא לי כלום" אמרתי בשקט וקמתי למרפסת ."זה כולה כדורגל מה אתה עושה מזה עניין " היא אמרה בטון קר מה שכולכך לא אופייני לה
"כולה כדורגל?נדפקת תגידי לי? חזרת לסמים?" שאלתי ופתאום פלטתי את המשפט הזה והיא קפאה.
"מזה משנה?..פשוט בוא..תזיין אותי .
אתה כדורגלן אני דוגמנית זה מה שאנחנו אמורים לעשות ..אני לא רוצה שתבגוד בי כמו כל הכדורגלנים " היא אמרה שוב בטון ציני ומעצבן.ואני התקרבתי אלייה...הכל עלה לי.
גם ההפסד וגם הדיבור וההתנהגות שלה בימים האחרונים"אני לא יודע מה נסגר איתך ? אבל מה שזה לא יהיה תרגיעי את הדיבור שלך אליי ואת ההתנהגות שלך איתי הבנת? אני שותק וסופק והיום במקום שתהיי שם את מכניסה לי ? מה עובר עלייך ? " אמרתי בכעס , צעקתי עלייה כמו באותו יום שצעקתי עלייה אחרי שנעלמה לי לכמה ימים ופתאום הופיע בבצפר.
"אני מצטערת..לא..יודעת מה קרה לי
לילה טוב " היא אמרה בוכה פתאום ונכנסת למיטה"תגידי לי מה עובר עלייך?? אל תלכי לישון ככה חיים שלי מה קורה?? אמרתי וליטפתי אותה והיא בכתה יותר
"אני אוהבת אותך ..אני פוחדת שתלך ממני יום אחד " היא אמרה ואני הסתכלתי עלייה במבט הכי אוהב שיכולתי להראות לה
"את החיים שלי , אין אישה בעולם שתחליף איתך ותבין אותי כמוך ! את החצי שליי אושר שלייי " אמרתי ונישקתי אותה.
הנשיקה התחזקה ואני עליתי עלייה.
שכבנו
אבל משהו בה היה מאופק יותר.
היא לא הייתה שם עד הסוף כמו תמיד...הלכתי לישון עם מועקה.
YOU ARE READING
יפה עד כאב עונה 2
Romanceההצלחה בשיא. אני שובר שיאים בכדורגל , ספיר ממשיכה לקטוף קמפיינים . ההצלחה והפרסום כבר חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אלה שלוש השנים הטובות ביותר בחיים לנו. אבל שום דבר לא הכין אותנו לשנה הכואבת הזאת. אם הצלחנו לעמוד בכל המבחנים שהזוגיות שלנו העמידה אותנ...