Hatodik rész - Űzött vadak

87 19 5
                                    

 - Követnek minket.

Hui szavai hosszú másodpercekig visszhangoztak Hyuna fülében, ahogyan a visszapillantó tükörben fel-felvillanó vörös és kék fényeket figyelte.

- Ezek utánunk jönnek? - a fiú, aki nemrégiben E'Dawn néven mutatkozott be nekik, miután a lehető legmeggondolatlanabb módon lépett a kocsijuk elé, most feltápászkodva a hátsó ülésre figyelte a közvetlen mögöttük araszoló rendőrségi járgányt.

- Fordulj előre! - morrant fel Hui a volán mögül - Azt akarod, hogy még jobban kiszúrjanak maguknak?

- Miért akarnának tőlünk bármit is? - csattant fel a fiú, ahogyan engedelmeskedett a fedélzet urának. - Talán csináltatok valamit?

Hyuna valahányszor kiskorában el akart hallgatni egy csínytevést, arca megállíthatatlanul teleszaladt vérrel, és már azelőtt lebukott, hogy egyáltalán kinyitotta volna a száját. Ezt később sem tudta kinőni, orcája minden egyes alkalommal vöröslő pírfoltokkal árulta el őt, ha megpróbálkozott akár csak egy aprócska füllentéssel is. A lány most áldotta a sötétséget, mely most szövetségeséül szegődve rejtette el a többiek elől ezt a sokatmondó jelet.

"Megöltem egy embert. Az már valami, nem igaz?" - válaszolta meg gondolatban a feltett kérdést.

Érezte, hogy arca szinte tűzforróra pirul az elhallgatott tett miatt, kezei pedig remegni kezdtek. Ujjait ökölbe szorította, és feszülten pihentette őket a combjain, hátha a reszketés abbamarad.

Nem lehet, hogy máris megtalálták, az pedig szintúgy kizártnak tűnt, hogy a rendőrség ilyen gyorsan az elkövető nyomára akadjon. Valaminek azonban biztosan történnie kellett, ami miatt váratlanul, a semmiből bukkantak fel ezek a fakabátok, hogy aztán élő árnyékként koslassanak a nyomukban. Mi másért tettek volna így, ha nem azért, mert ő, Kim Hyuna, gyilkosságot követett el, és meg akart szökni a rá váró büntetés elől?

Útitársainak erről persze fogalma sem volt, leszámítva, hogy Hui látta a vért a testén. A lány bízott benne, hogy alkalmi megmentője nem kezd kombinálni ebben a szorongatottnak tetsző helyzetben, s figyelmét inkább leköti, hogy lerázzák a kellemetlen kíséretet, amit kaptak.

- E'Dawnnak igaza van, honnan veszed, hogy minket keresnek? Nem követtünk el semmit, ha nem számítjuk a te emberölési kísérletedet, ami ellenünk irányult.

- Most semmi kedvem viccelődni veled - vetette oda válasz gyanánt Hui - Bármit is akarnak tőlünk, ki van zárva, hogy meg fogok nekik állni.

- Azt hittem, nincs félnivalótok, akkor meg mi ez az egész?

E'Dawn mesterien érthetett a gyenge pontokra tapintáshoz úgy, hogy közben észre sem vette, milyen zseniálisan állítja fel vele a szőrt az ember hátán. A fedélzet kapitányát azonban ennél keményebb fából faragták.

- Ennyire erővel téged is körözhetnének, haver. Vagy szerinted normális, hogy betépve kószálsz az utcán éjnek évadján?

- Nem vagyok belőve!

Hui némi ciccegéssel kérdőjelezte meg az elhangzottak hitelességét.

- Láttam már olyan pupillákat, mint a tiéd. Lehet, hogy már azt hiszed, tiszta a fejed, de a szervezeted nem hazudik. Halljuk, melyik körzetben terjesztesz? Vagy csak masszív használója vagy ennek a szemétnek?

- Elég legyen már! - szólt közbe Hyuna - Egyezzünk ki abban, hogy egyikünk sem szeretné közelebbről is megismerni ezeket az embereket. Jobb lenne meglógni előlük.

[MULTI] TRIPLE H - The Good, the Bad & the Madman || Triple HDonde viven las historias. Descúbrelo ahora