"Yujin-ah!"
Taehyung oturduğu banktan beni yanına çağırıyordu.Elimdeki voleybol topunu umursamazca filenin diğer tarafındaki kıza attım ve oyuna devam ettim.Onunla ilgilenmediğimi anlayınca tüm gücüyle bir kez daha bağırdı.
"Ne var!"
Eliyle gel komutu verdiğinde kızlara birazdan geleceğimi söyledim ve sinirle karşısında durdum.
"Ne istiyorsun?Maçtayım gördüğün gibi."
"Güzel oynuyorsun,tabii benim kadar değil."
"Ben gidiyorum."
Arkamı döndüğümde ayağa kalkıp kolumdan tutmuştu.Bir kolumdaki eline,bir de yüzüne baktım.
"Hadi gel biraz konuşalım."
"Ne konuşacağız?Bizim seninle konuşacak neyimiz olabilir?"
Muzipçe sırıtarak yüzüme baktı.Bu yaptıkları kalbimde tedavisi olmayan hasarlara neden oluyordu.
Elimden tutarak beni oturttu.Ardından önce yere,sonra yüzüme baktı.
"Çok,güzelsin."
Kanın yanaklarıma transfer ettiğini hissederken,ellerimi onun ellerinden çektim.
"Yanlış anlaşılacak."
"Anlaşılsın."
Derin bir nefes aldım.Bu benim tanıdığım Taehyung olamazdı.O ne zamandan beri bana karşı romantik ve nazik biri olmuştu?
"Bak,neden böyle yaptığını bilmiyorum ama lütfen,şöyle davranma."
"Nasıl davranıyormuşum?Ben sadece sana karşı neler hissettiğimi dile getirmeye çalışıyorum."
Cevap vereceğim sırada,sözümü kesen takım arkadaşım olmuştu.
"Yujin!Hadi seni bekliyoruz!"
"G-geliyorum!"
Panik yaptığımı anlamış olan Taehyung,küçük bir kahkaha attı.
"Akşam konuşuruz."
Ona cevap vermeden banktan kalktım ve hızla kızların yanına gittim.
Maç süresince onun dedikleri aklımdan çıkmamıştı ve bu oyunuma da yansımıştı.
Taehyung,son zamanlarda gerçekten çok garip davranıyordu.
Yorum yapın aşqqqlarım<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wager•Kth
Short Storyyyujin_: Aniden neden böyle davranmaya başladın Taehyung? thyungx: Senden hoşlanıyorum -yarı texting yarı hikaye- 080617 boyxgirl