Merakla beklenen yeni bölüm sonunda geldi~
Bol bol yorum yapmayı unutmayın💜"Yujin-ah!Oyalanma!"
"Tamam geliyorum!"
Hızla masanın üstündeki kitaplarımı çantama koydum ve kalemliğimi alıp Seohyun'un yanına koştum.O sırada diğer sınıftan öğrenciler bizim sınıfa girmeye başlamıştı bile.Bu,her sene böyleydi.Karma sınav sistemi en sevmediğim olaylardan biriydi çünkü sınav anı etrafımdaki yabancı insanlardan dolayı daha fazla heyecanlanıyordum.Zaten olabildiğince az olan konstanstrasyonum sınav stresiyle birlikte yok oluyordu.Seohyun'la koridorun başında ayrıldığımızda hızlı adımlarla sınav olacağım sınıfı aramaya başladım.Sınıfı bulduğumdaysa zaferin verdiği coşkuyla derin bir nefes verdim.Sınıfa girip listeye baktım ve oturacağım yeri aramaya başladım.En arkadan üçüncü sıra.Fakat sıraya baktığımda boya olduğu apaçık ortada olan sarı saçları,kalın dudakları ve badanalanmış yüzüyle oturan bir kız bulunuyordu.Güzel bir kız olabilirdi fakat makyajı fazla abartmıştı.Listeyi tekrar kontrol ettiğimde adımın orada yazdığını gördüm.Yanına giderek omzuna yavaşça dokundum.
"Sanırım yanlış sıraya oturdun."
"Hayır." Dedi ukala bir tavırla.
"Listede adım bu sırada görünüyor."
"Ben burada oturuyorum.Git başka yere otur."
Gözlerimi kapatıp sakin kalmaya çalışıyordum.
"Herkes lise sırasına göre oturuyor.Gidip listeden yerine bakmalısın."
"Git başımdan!Sülük gibi yapıştın!"
"Burası benim sıram!"
"Neler oluyor?Yoojung?"
Yanımıza gelen uzun boylu,siyah saçlı ve güzel yüzlü çocuk adının Yoojung olduğunu öğrendiğim,tartıştığım kıza seslendi.
"Şu velet başımı ağrıtıyor abi,uzaklaştır şunu."
Kıza sinirle bakarken çocuğun beni süzdüğünü farketmiştim.Ardından kardeşine(?) döndü.
"Tanımadığın kişiler hakkında düzgün konuşman gerektiğini ne zaman öğreneceksin sevgili kardeşim?"
Yoojung omuz silktiğinde çocuk bana döndü.
"Sorun ne?"
"Kız kardeşiniz -anladığım kadarıyla- yerime oturmuş ve listeye bakmamakta ısrar ediyor!"
Çocuk listenin etrafındaki başka bir çocuğa seslendiğinde listeyi ona getirmişti.O listeyi incelerken kollarımı kenetlemiş yere ayağımla ritim tutarken yerime oturan Yoojung ile birbirimize ölümcül bakışlarımızı atıyorduk.
"Haklısın.Yoojung senin yerin bir arka sıra."
Yoojung yavaşça ayağa kalktı ve bir hışımla arka sıraya oturdu.Bense gerçek yerime oturdum ve kalemliğimi masaya bıraktım.
"Teşekkürler.Sen olmasan sınava giremezdim sanırım." Dedim gülerek.
"Ben bile zor katlanıyorum,ama kardeşim işte." Dedi ve ensesini kaşımaya başladı.Elini uzattığındaysa bakışlarımı eline çevirdim.
"Bu arada ben Kai."
Hemen elini sıkıp elimi çektim.
"Memnun oldum ama girmem gereken bir fizik sınavı var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wager•Kth
Short Storyyyujin_: Aniden neden böyle davranmaya başladın Taehyung? thyungx: Senden hoşlanıyorum -yarı texting yarı hikaye- 080617 boyxgirl