Heyecanlıydım.
Onu görecektim,onca yaşanan şeyden sonra.
Korkuyordum.
Beni reddetmesinden,artık sevmemesinden..benden nefret etmesinden korkuyordum.Derin bir nefes aldım okulun kapısında beklerken.Birinin omzuma vurmasıyla azıcık sendelemiştim.
"Davetiye mi bekliyorsun?"
"Sadece endişeliyim Jimin."
"Hala Yujin mi?Ne oldu sana böyle,Yujin'den önceki Taehyung'u geri istiyorum."
"O Taehyung geride kaldı Jimin.Artık daha fazla insanı üzmek istemiyorum."
"Bi yandan da doğru.Fakat bu haline alışmam zaman alacak gibi gözüküyor."
Sınıfa doğru giden merdivenlerden çıkarken önümüzde Yujin olduğunu farkettim.Bir yandan kulaklığını düzeltiyor bir yandan da telefonunu tutmaya çalışıyordu.Aniden telefonu elinden düştüğünde elimi uzatıp tuttum.Kafasını kaldırdığında göz göze gelmiştik.Hiçbir gepki vermeden telefonunu alıp hızla merdivenlerden çıktı.
"Oldukça tepkisiz.Kadınların sessiz kalması pek de iyiye işaret değil sanırım." Dedi Jimin alt dudağını ısırarak.
"Zor olacağını biliyordum."
"Kıza o kadar şey yaptın,kendini affettirmesini de bileceksin."
"Derse geç kalıyoruz."
Sınıfa girdiğimde gözüm ilk olarak Yujin'i aramıştı.Sırasında oturmuş,kulaklığını takmış,telefonuyla ilgileniyordu.Birkaç dakika sonra hoca gelmişti fakat Yujin farketmemişti.O hariç herkes ayaktaydı.
"Yujin."
Hoca Yujin'e seslendiğinde hala duymuyordu.
"Yang Yujin!"
Sıra arkadaşı onu dürttüğünde telaşla kulaklığını çıkartıp telefonunu bırakmış ve ayağa kalkmıştı.
"Öğretmen geldi,fark edemedin mi?Gözü telefonda olunca fark edemez tabii."
"Özür dilerim Bayan Lee."
"Oturun.Herkes telefonunu masama getirsin.Bundan sonra ders esnasında telefonlar bende olacak."
Tüm sınıftan çeşitli itiraz sesleri çıkarken çoğu kişi de Yujin'e yükleniyordu.
"Ne olurdu o aptal beynini çalıştırıp ayağa kalksan!"
"Senin yüzünden en sevdiğim grubun mv'sini kaçıracağım!"
"Sevgilim benden ayrılırsa sorumlusu sensin."
Yujin ise başını eğmişti,mahçup olduğu her halinden belliydi.
"Ben çok üzgünüm.."
"Üzgün olman telefonlarımızı geri getirmeyecek!"
"Yeter."
"Vaaay,Taehyung eski sevgilisini koruyor ha?"
Taehyung elini kaldırmış Ilhoon'a vuracakken ayağa kalkıp bileğini tuttum.Göz göze geldiğimizde ise siniri belli oluyordu.
"Ona vurmaya hakkın yok."
Taehyung şaşkınlık ve kızgınlık arasında gidip gelirken Bayan Lee yanımıza geldi.
"Ne oluyor orda?Herkes yerine!"
Elimi Taehyung'un bileğinden çektim ve oturdum.O ise sırasına geçti ve masasına ufak bir yumruk vurdu.
Ona kızgındım,daha önemlisi kırgındım.
Kalbimde açtığın derin yara ve yaşattığın büyük tecrübe sayesinde birdaha asla aşık olmayacağım Kim Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wager•Kth
Short Storyyyujin_: Aniden neden böyle davranmaya başladın Taehyung? thyungx: Senden hoşlanıyorum -yarı texting yarı hikaye- 080617 boyxgirl