✿18✿

7.2K 482 133
                                    

Yujin'in profil fotoğrafını açıp kapatırken pek de eğlendiğim söylenemezdi.Son zamanlarda tam bir ayarsız gibi davranıyordum.Yujin'e karşı boş değildim,fakat sonuçta bu bir bahisti.Ezik gibi görünmek istemezdim.

Telefonum gelen mesajla titrediğinde ekran kilidini umutla açmıştım.Mesaj Shinhye'dendi.

hyeshinnie: Merak etme,babama senden kendim ayrıldığımı söylemedim.O çok değerli ortaklığınıza bir şey olmayacak.Zaten beni de sevmiyordun ki,ne diye pişman numaraları yapıyorsun?

Lanet olsun ki haklıydı.Hayatımda bir kez olsun iyi biri olamamıştım.

thyungx: Haklısın..keşke babana söyleseydin,bunların hepsi benim suçumdu.

hyeshinnie: Ertesi gün okula ağzı yüzü patlamış ve sırtında morluklarla gezen bir Taehyung görmek istemeyiz.

thyungx: Sen

Sen bunu nerden biliyorsun??

Shinhye sakın

hyeshinnie: Hayır Taehyung

Ben senin gibi değilim

Kimseye söylemeyeceğim,söylemem de zaten

thyungx: Teşekkür ederim


hyeshinnie: Keşke beni sevseydin Taehyung

Birlikte

Güzel zaman geçirebilirdik

Fakat sen kalp üstüne kalp kırmayı başardın

Yujin

O seni gerçekten seviyor

Şimdi git ve onu mutlu et

Senden son isteğim

O kızı yüzüstü bırakma

(Görüldü)

hyeshinnie: Taehyung orda mısın?

thyungx: Evet

hyeshinnie: Dediklerimi anladın mı?

thyungx: Çıkmam gerekiyor Shinhye

Sonra görüşürüz


hyeshinnie: Hala o kocaman gururunu bir yerlere bırakmayı öğrenemedin değil mi?

Herneyse

Görüşürüz

(Görüldü)

Shinhye'nin söylediği her şeyde haklı olması sinirimi bozuyordu.Söylediklerinin hepsi doğruydu.Belki de bundan sonra kalp kırmamayı öğrenmeliydim.Belki de artık gururumu bir kenara bırakmayı bilmeliydim.Belki de Yujin benim için güzel bir başlangıç olacaktı.

Wager•KthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin