Satır arası bir sürü yorum görmezsem yeni bölümü unutun :)
Beni kendiyle kapının arasına almış,ne yapacağımı şaşırmıştım.
"Bu odanın haline ne böyle?" dedi gülerek.
"Gerçi sıranın altındaki çöplerden anlamalıydım pasaklı olduğunu."
"Ben pasaklı falan değilim!Sadece çok üşeniyorum."
Bu sırada gittikçe yüzüme yaklaşması,konuşmamı zorlaştırıyordu.
"Kendini savunmana gerek yok.Seni her halinle seveceğimi biliyorsun."
Sesi sonlara doğru fısıltı gibi çıkmıştı ve tahmin edeceğim şeyi yapmak için başını eğdi.
"B-bak ne var orada!"
Taehyung başını cama yöneltmesiyle kollarından kurtuldum.Yaptığım hamleye güldü.
"Hadi ama,benimle öpüşmeyi hiç mi istemiyorsun?"
"İstiyorum tabii ama--"
Yujin,sen tam bir ahmaksın.
Söylememem gereken şeyi söylediğim için gözlerimi kapatıp bir süre içimden kendime küfrettikten sonra Taehyung'a baktım.Kahkahalarla gülmemek için kendini zor tutuyordu.Aynı zamanda dudağını ısırması,benim onu gerçekten öpmek istememe sebep oluyordu.Öpüşmek bu kadar basit bi şey değildi bence,en anlamlı ve güzel zamanda olmalıydı.Şuan her yeri dağılmış olan odamda değil.
Bir an önce eşyalarımı hızla toplamaya başladım.
"Bırak da yardım edeyim."
Taehyung'un elinde renkli iç çamaşırımı görmemle sinirim bozulmuştu.Kanın yüzümün ber tarafına hücum ettiğini gelen sıcaklıktan anlamıştım.Elindekini hızla aldım.
"Sen yardım etmesen daha iyi olacak gibi."
Önemli şeyleri yerine tıkarken konuştum.
"Ama illa yardım edeceksen,yerdeki notlarımı toplayabilirsin."
Taehyung o tarafa yönelirken,ben bir an önce çamaşırlarımı gözden kaybettiğim için mutluydum.
Etrafı topladığımda yatağıma oturan Taehyung'un karşısındaki sandalyeme oturdum.Aramızda garip bir sessizlik oluşmuştu.Ben onun yüzüne bakamazken bana bakıp durması rahatsız ediciydi.
"Ne bakıyorsun?"
Yüzüme gelen saç tutamını kulağımın arkasına alırken gözlerine zar zor bakabilmiştim.
"Sanırım neden bu kadar güzel olduğunu sorguluyorum.Senenin başında gerçekten bir erkek gibiydin."
Söylediğine göz devirdim.
"Sen hep çok mu yakışıklı olduğunu zannediyorsun?Geçen sene yüzüne kimse bakmıyordu."
"Bakmadığını kim söyledi?Ben yüz vermiyordum."
Elini saçlarından geçirirken ne kadar çekici gözüktüğünü bir kez daha fark etmiştim.
"Yujin!Taehyung!"
Annemin sesiyle kapıyı panikle açtım ve alt kattaki anneme seslendim.
"Efendim?"
"Ben çıkıyorum,size iyi eğlenceler."
Cümlesini duyar duymaz hızla merdivenlerden aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wager•Kth
Short Storyyyujin_: Aniden neden böyle davranmaya başladın Taehyung? thyungx: Senden hoşlanıyorum -yarı texting yarı hikaye- 080617 boyxgirl