✿23✿

6.8K 434 196
                                    

"Bu akşam eğlenmeye gitsek mi hm?"

"Bana uyar."

"Sınavlarınız yok mu sizin?Gidip ders çalışın."

"Hadi ama hyung eski günlerdeki gibi~"

"Taehyung sen ne diyorsun?"

"Taehyung?Taehyung!"

"H-ha ne?"

Jungkook'un seslenmesini son anda duyduğumda sinirle kafama vurdu.

"Sen bizi dinlemiyor musun?"

"Beyefendi şuan kalbinin sesini dinlemekle meşgul."

Derin bir nefes aldım ve boşluğa bakmaya devam ettim.Günlerdir Yujin'den başka bir şey düşündüğüm yoktu.Tek istediğim yanımda olmasıydı.

"Yujin meselesi değil mi?Ben size yapmayın demiştim." Dedi Hoseok sıkıntıyla.

"Paralarım da gitti,keşke iddiaya girmeseydim."

"Senin aklın hala parada mı!"

Jimin gülerek Jungkook'u dürttü.

"Haklıydın,yapmamalıydım."

Sesim soğuk ve donuk çıkıyordu.Hepsi bana bakmaya başladı.

"Bu kadar takma,halledersin sen."

"Nasıl halledeceğim?Paramparça ettiğim bir kalbi nasıl tekrardan bir araya getireceğim?"

"Japon yapıştırıcısı getirebilirim."

"Japon yapıştırıcısı bile işe yaramaz bu saatten sonra."

"Bu yüzden akşam eğlenmeye gidiyoruz!Hem kafa dağıtmış olursun."

Olumsuz anlamda kafa salladığımda Jimin ve Jungkook ısrar etmeye başlamışlardı.

"Tamam tamam,geleceğim."

●●●

Uykusuzdum.Ders tarihti ve oldum olası tarih derslerinden nefret ederdim.Hoca da pek takmayacağından başımı masaya koydum ve gözlerimi kapattım.Yujin'in gülümsemesi gözümün önüne geliyordu.Bana sarılışı,konuşmaları..Onu gerçekten özlüyordum.


Dersten sıkılmıştım ve defterime bir şeyler karalıyordum.Taehyung'a dönüp bakmak istesem de göz göze gelmekten korkuyordum.Çantamdan bir şey almak için arkamı döndüğümde ona baktım.Sıraya başını yaslamış,gözlerini kapatmış mışıl mışıl uyuyordu.Uyurken çok masum gözüküyordu.Sıra arkadaşım Seohyun'un dürtmesiyle endişeyle ona döndüm.

"Ne diye sırıtıp duruyorsun?Ne var orada?"

Baktığım tarafa baktığında Taehyung'u farketmişti.

"H-hiç öylesine,dalmışım."

"Hadi anlamamış gibi yapayım."

Gülerek öğretmenin tahtaya yazdıklarını defterime geçirmeye başladım.Birinin bana seslendiğini duyduğumda etrafıma baktım.Seohyun'a sordum.

"Sen mi bana seslendin?"

"Hayır.Kendi kendine sesler duymaya başladın sanırım."

"Hayır,biri adımı söylüyor."

Tekrar adımı duyduğumda konuştum.

"Bak,duydun mu?"

"Seninki rüyasında seni görüyor galiba." Dedi başıyla Taehyung'u işaret ederek.

Uyurken adımı sayıklıyordu.

Hızla ona döndüm.Sessizce seslenmeye başladım.

"Taehyung,T-taehyung kes şunu!"

"Yanına gidip uyandır."

"Olmaz!Yani hayır,beni ilgilendirmez."

"İyi sen bilirsin."

Önüme dönüp derse odaklanmaya çalıştım ama olmuyordu,sıkça Taehyung'un ağzında telaffuz edilen adım dikkatimi dağıtıyordu.Göz devirdim ve tekrar Taehyung'a döndüm.

"Taehyung!Uyan dedim sana!"

"Yujin,önüne dön lütfen."

"Özür dilerim."

Öğretmene hafifçe başımı eğdim,ardından bir çare aramaya başladım.

Taehyung aniden daha sesli konuşmaya başlamıştı.Artık sadece adımı değil,başka şeyleri de söylüyordu.

"Yujin-ah,ben yapmadım.Sana ben yapmadım diyorum Yujin-ah~~"

"Kim Taehyung,neler oluyor orada?"

Öğretmen hızla Taehyung'un yanına geldiğinde uyuduğunu anlamıştı.En arka sırada oturduğu için çoğu zaman görünmüyordu.

"Taehyung,hemen kalk.Yoksa seni müdüre göndereceğim!"

Taehyung öğretmenin bağırmasıyla aniden başını kaldırdı.Kısık gözleri,çatılan kaşları,kolunun altında kalan yüzü yüzünden kızaran yanakları ve dağılmış saçlarıyla oldukça sevimli gözüküyordu.

"B-ben üzgünüm.Dün gece geç saatlere kadar ders çalıştığım için uykumu alamadım."

Öğretmen Taehyung'un verdiği cevapla şaşırmıştı.Aslında ben dahil tüm sınıf şaşırmıştı.Sınıfın haylazı Taehyung genelde dersleri kaynatmaktan ve tenefüsleri futbol oynamaktan başka bir şey yapmazdı.

"Geç saatlere kadar çalışma,uykunu iyice alıp gel okula olur mu?"

"Peki öğretmenim."

Öğretmen Taehyung'a gülümseyip derse devam etmek için tahtanın önüne geçerken ona bakarken yakalanmıştım.Gözlerimiz buluşup bana gülümseyerek el salladığındaysa hemen arkamı dönmüştüm.

"Çocuk sana el sallıyor,ne diye bakmıyorsun?Bak üzüldü işte."

"Üzülürse üzülsün,umrumda değil.O beni üzerken düşünmedi,bundan sonra bende düşünmeyeceğim."

"Kötü kız imajı diyorsun.Senden beklenmeyecek hareketler bunlar Yujin."

"Görelim bakalım,bana yaşattıklarının bin katını ona yaşatmazsam benim adım da Yujin değil."

"Ben bu yeni Yujin'i çok sevdim!" Diyerek bana sarıldı Seohyun.

Kim Taehyung,benimle başın büyük belada.

Wager•KthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin