Seohyun ile sınıfa doğru ilerliyorduk.Zil çoktan çalmıştı fakat biz sohbete daldığımızdan duymamıştık, ya da umursamamıştık.Hızlı adımlarla merdivenleri çıkarken birinin bana seslendiğini duydum.
"Yujin!"
"Bay Jung?"
"Sınav kağıdını buldum.yanlış hatırlamıyorsam 89 almışsın."
Şaka olmalıydı?
Evet bu kesinlikle bir şaka.
"1 puanım nereden gitti?Kağıdımı görmek istiyorum."
"Sınav kağıtları çoktan evde Yujin.Şansına küs."
Bay Jung kağıtları bir kere evine götürdüğünde bir daha asla geri getirmezdi.
Tanrım,Sadece 1 puanla iddiayı kaybetmiş miydim şimdi ben?
Seohyun sırıttı.
"Senin adına üzüldüm,umarım Taehyung yaptıracağı şeyi seçerken insaflı olur."
Bense çoktan yakınmaya başlamıştım.
Sınıfa girdiğimizde Taehyung Jungkook ve Hoseok'la masaların üstüne oturmuş derin bir sohbet içindeydi.Onu gülerken yakaladığım için şanslı hissediyordum.Gülüşü bana aklımdaki her şeyi unutturabilecek derecede güzeldi.Gözlerimiz buluştuğunda bizi yanına çağırdı.
"Neden bu kadar geç kaldınız?Hoca gelmek üzere."
"Dalmışız,ve yolda Bay Jung'la karşılaştık."
"Yoksa sınav kağıdını mı bulmuş?"
"Tebrikler,sen kazandın." dedim yüzümü asarak.Kollarımı bağlamam şuan tripli bir sevgiliymişim hissiyatı veriyordu ama umursamadım.
"Ne?Nasıl yani?Kaç aldın?"
"89 aldı." Seohyun benden önce söyledi.
Taehyung ve Jungkook kahkahalarla gülmeye başladı ve el çakıştırdılar.O kadar gürültülülerdi ki sınıftan birkaç kişi rahatsız olup onlara hakaret etmişti.
"İşte bu!Sana kazanacağımı söylemiştim."
"1 puanla." dedi Hoseok.Tabii ki de bizim tarafımızdaydı.Hoseok'un bu yönünü çok seviyordum.
"Olsun,sonuçta ben kazandım.Kim kazandı?"
"Sen." dedim sessizce.
"Duyamadım?" dedi yüzüme yaklaşarak.
"Sen kazandın işte." Onu ittirip kendimden uzaklaştırdım.Fakat hala çok mutluydu.
"Neler planladın da bu kadar mutlu oldun?"
"Bak ben onu unuttum.Sana ne yaptırabileceğimi bilmiyorum." Omuz silkti.
"Ama düşünmem için daha çok zaman var." Sırıtması bile midemdeki kelebekleri harekete geçirmeye yetiyordu.
Jungkook Seohyun'a döndü.
"Ne dersin Seohyun,biz de böyle bir iddiaya girelim mi?"
"Tabii ki de hayır!Sana zerre kadar güvenmiyorum Jeon Jungkook."
dediği şeye karşılık hepimiz gülmüştük.
Hocanın geldiğini sınıfa sinen sessizlikten anlamıştık.
●●●
"Sevgili Gangnam Lisesi öğrencileri.Önümüzdeki hafta yapılacak olan son sınıflara veda gecesine tüm öğrencilerimiz davetlidir.Bilgiler daha sonra bildirilecektir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wager•Kth
Short Storyyyujin_: Aniden neden böyle davranmaya başladın Taehyung? thyungx: Senden hoşlanıyorum -yarı texting yarı hikaye- 080617 boyxgirl