Κεφαλαιο 1ο

131 5 0
                                    

~ Ten years ago ~

Σημερα παλυ καθοταν στην βιβλιοθηκη και διαβαζε αλλο ενα βιβλιο. Πανε 3 χρονια που μου αρεσει και καθε φορα τον θελω πιο πολυ. Πως γινεται ενας ανθρωπος να σε κανει να νιωσεις χαρα και λυπη την ιδια στιγμη. Θελω τοσο πολυ να τον αρπαξω και να τον φιλισω να 'ναι μονο δικος μου να του λεω καθε μερα σαγαπαω αλλα...υπαρχει αυτο το αλλα. Και οι δυο ειμαστε αγορια..Ετσι κι το μαθει θα με σιχαθει για μια ολοκληρη ζωη. Τετοια ντροπη τετια ταπινωση....καλυτερα να μινει κρυφο δεν θελω να τον χασω και ας μην με ξερει. Παραξενο ε να μην θες να χασεις καποιον που δεν σε ξερει καν κι περνας σαν φαντασμα απο διπλα του.
Ειναι τοσο ομορφος ο Σαγκα. Σαγκα Μασαμουνε ετσι τον λενε απ' οσο ξερω. 17 ετων, ψηλος γυρω στο 1.90, αδυνατος αλλα γυμνασμενος, εχει καστανα μαλλια και ματια, σαρκωδει χειλη οτι καλυτερο 8α ζηταγε καθε...κοπελα.
Τον βλεπω καθε φορα απο μετρα μακρυα για να μην καταλαβει πως τον βλεπω. Εχω διαβασει ολα τα βιβλια που διαβαζει απο την βιβλιοθηκη του σχολειου μας. Επιλεγει παντα βιβλια φαντασιας, μελαγχολιας και αγαπης. Νομιζω πως μπορω να τον μαθω και απο κει. Καθε φορα που αφηνει το βιβλιο του στην γραμματεια το περνω απαρατηριτος και γραφω και εγω το ονομα μου ακριβως απο κατω απο το δικο του στην λιστα ονοματων ατομον που εχουν διαβασει το βιβλιο. Σε ολα τα βιβλια το ιδιο κανω αλλα καθε φορα βαζω αλλιως το ονομα μου. Οντα Ριτσου. Ετσι δεν θα με καταλαβει πιστευω.
Περπαταγα στην βιβλιοθηκη και εψαχνα αλλο ενα βιβλιο στα ραφια για να διαβασω. Σερνω τα δαχτυλα μου πανω απο τα βιβλια οταν ξαφνικα συναντιουνται με αλλα απαλα και μακρυα δαχτυλα. Οικια πολυ οικια. Γυρναω και ηταν αυτος. Μετα απο τοσο καιρο βρισκομαστε. Η καρδια μου κοντεψε να φυγει απο την θεση της, αρχισα να τρεμω, να ιδρωνω, ενιωθα να αναβει μια φλογα σε ολο μου το σωμα, να γινομαι κοκκινος σαν ντοματα. Δεν μπορουσα να τον αντικρισω. Επιτελους ηταν μπροστα μου και δεν μπορουσα να αρθρωσω λεξη. Ονοντερα γαμω συγκεντρωσου πες κατι θα σε περασει για κανα βλαμμενο.

-Σ..Συγγνωμη Σαγκα...Π..παρε εσυ το βιβλιο...

Το μονο που μπορεσα να του πω...

~Απο που 3ερεις το ονομα μου?

Θεε μου τι υπεροχη φωνη. Να μπορουσα να τον ακουω ολη μερα. Με το που μιλησε ανατριχιασε ολο μου το ειναι. Παλυ κοκκινισες Ονοντερα? Συγκεντρωσου θα σε καταλαβει. Καθομαι και τον κοιταω ωρα. Ολα μου τα συναισθηματα πηγαν να βγουν πρως τα εξω. Σαγαπαω. Σαγαπαω. Σαγαπαω σκεφτομουν μονο...

-Σαγαπαω...Α..αμ ε..εννο..ωω..

Τι κανεις εκει ηλιθιε τι του πες του ανθρωπου τωρα. Εκει που εχω σκυμενο το κεφαλι νιωθω το χερι του να με αγγιζει το σκεφαλι. Τοσο μεγαλο και ζεστο. Μου χαϊδευε το κεφαλι....γιατι ομως..

Hey ξανα. Εβαλα ενα παρτ λιγο μικρο. Διαβαστετο και αμα θελετε ψηφιστε και σχολιαστε για γνωμες. Αμα σας αρεσει στειλτετο σε γνωστους σας για να το διαβασουν. Σοζζ αν δειτε ορθογραφικα. Ευχαριστω💓💓

Τhe first loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora