Κεφαλαιο 5ο

76 7 0
                                    

Εχουν περασει 4 μερες απο τοτε. Προσπαθω οσο πιο "διακριτικα" να τον αποφυγω. Δεν μπορουσα να τον αντικρισω. Ακομα δεν μπορω να το συνειδητοποιησω οτι ηταν αυτος. ΑΥΤΟΣ. ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΧΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.

(.....)

Μετα απο ωρες δουλειας πηρα το τρενο για να παω σπιτι. Πολυ κοσμο και σημερα. Δεν αντεχεται αυτη η κατασταση. Ξαφνικα συνειδητοποιω οτι βρισκεται ακριβως διπλα μου. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ.

- Εχεις ορεξη να με παρακολουθεις Τακανο?
- Το ξερεις οτι μενω ακριβως διπλα σου ετσι?

Σιωπη...

- Ονοντερα γιατι με αποφευγεις εδω και μερες?

Σοκαριστηκα 

- Τι..τι εννοεις. Γι..γιατι να σε αποφυγω? Δεν εχω κανενα λογο.. Ειχα παρα πολυ δουλεια ξερεις...

Γυρισα και κοιτουσα το παραθυρο. Φαινομασταν απο την αντανακλαση του τζαμιου. Με κοιταζε. Με κοιταζε επιμονα. Μην με κοιτας γαμω. Αντε να φτασω σπιτι. Δεν μπορω να καθομαι διπλα του. Δεν θελω να βυθιστω ξανα στο σκοταδι του. Στην δικια του θαλασσα.

(...)

Την ωρα που παω να ανοιξω την πορτα με τραβαει κι με σπρωχνει μεσα στο διαμερισμα του. Με κολλαει στην κλειδωμενη πορτα. Ξαφνικα πεφτουν τα πραγματα μου και με εγκλωβιζει αναμεσα στα χερια του που τα στηριζε στην πορτα. Με πλησιαζε ολο και περισσοτερο και με φιλησε. Με φιλησε ξανα με το ιδιο παθος, οπως οταν μου αποκαλυψε ποιος ειναι, οπως τοτε που κοιμηθηκαμε μαζι πριν 10 χρονια. Προσπαθουσα να τον σταματησω αλλα ηταν πιο δυνατος φυσικα. Δεν αντεξα συνεχισα το φιλι. Οι γλωσσες μας εγιναν ενα και χορευαν στην μελωδια του φιλιου μας. Αρχισε να με φιλαει παθιασμενα στον λαιμο. Υγρα φιλια με περιτριγυριζαν και μου αφηνε σημαδια σαν να υπαρχει αυριο...




Hey ξανααα. Σοζζ που δεν ανεβασα χθες. Εχω αρχισει και αλλο στορι  δειτε το πλιζ ειναι ωραιο. ΨΗΦΙΣΤΕ, σχολιαστε και πειτε αμα σας αρεσει. Ly💘

Τhe first loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora