Χτυπησε το ξυπνητηρι. Ποιος παει δουλεια τωρα. Ακομα δεν μπορω να ξεχασω το χθεσινο βραδυ. Αυτο το φιλι ηταν σα να το χρειαζομουν. Πως αφησα τον εαυτο μου να λυγισει ετσι. Παλι καλα που τον σταματησα και εφυγα πριν το θεμα ξεφυγει. Θα το ηθελα πολυ αλλα δεν πρεπει ορκιστικα να μην ξαναλυγισω.
(....)
- Ονοντερα δωσε μου τους φακελους που σου εδωσα εχτες.
- Τωρα Ασαμι ενα λεπτο να τα τακτοποιησω.
- Ευχαριστω για τον χρονο σου.
- Τιποτα κυριε δουλεια μου.
Παρ' ολα αυτα δεν μπορουσα να τον βγαλω απο το μυαλο μου. Οσες ωρες και να δουλεψω μονο αυτον σκεφτομαι. Μα γιατι. Τι μου εχει κανει και δεν μπορω να ξεκολλησω απο αυτον. Λες να?....
- ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ..
Φωναξα ενω κοπαναγα υο κεφαλι μου στο βιβλιο.
- ΟΝΟΝΤΕΡΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ?
- ΟΝΟΝΤΕΡΑ...-...Σ..συγγνωμη ολα καλα παρεφερθηκα...
- Μας ανησυχησες
- Ειμαι καλα Ασαμι ειμαι καλα..
Ελεγα καθως κοιταγα το κενο. Ενιωθα να καρφωνουν τα ματια του πανω μου. Με κοιταζει εδω και ωρα. Παρατηρει την καθε λεπτομερεια μου. Καθε τριχα τον μαλλιων μου μεχρι και τα δαχτυλα των χεριων μου. Αυτη η ανδρεναλινη με σκοτωνει.
- Ονοντερα ελα ενα λεπτο μαζι μου.
Ωχ. Οχι οχι...Τι μπορει να θελει τωρα. Δεν θελω να συζητησω μαζι του για τα χθεσινα.
- Εε...ερχομαι τωρα.
Σηκωθηκα και τον ακολουθησα. Μετα απο λιγη ωρα με σπρωχνει σε ενα στενο του οροφου. Μικρη πιθανοτητα να μας δουν εδω.
- Υπαρχει καποιο προβλημα Ονοντερα? Φερεσαι παραξενα απο το πρωι. Εισαι καλα?
Ελεγε και τα ματια του φωναζαν ανησυχω. ΣΕ ΘΕΛΩ. Το ενα χερι του στεκοταν στον τοιχο ενω με το αλλο μου χαιδευε το μαγουλο. Ποσο μου χει λειψει αυτο το αγγιγμα.
- Καλα ειμαι Τακανο. Απλα ειμαι λιγο κουρασμενος.
Και τον κοιταξα στα ματια. Θελω να σταματησει ο χρονος. Θελω να τον κοιταζω συνεχεια θελω να...ΟΠΑ..Τι στο καλο σκεφτομα...Ονοντερα....
- Ονοντερα με ακους?
-..Συ..συγγνωμη αφαιρεθηκα..
- Αχ...τι θα κανω με εσενα...
Θελω να σε ρωτησω κατι.- Πες μου.
- Ονοντερα. Τι νιωθεις για μενα?
Heyyy. Σοζζ που δεν ανεβαζω συχνα. Αλλα ειμαι λιγο νταουν. Πως ειστε? Πως παει το καλοκαιρι σας μεχρι στιγμης? Εμενα ετσι κι ετσι αλλα επιτελους αυριο ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ. Λοιιιιπον. ΨΗΦΙΣΤΕ. Σχολιαστε και στειλτε το κι σε αλλους. Ly💘💘
KAMU SEDANG MEMBACA
Τhe first love
Fiksi PenggemarΟ δεκαπενταχρονος Ονοντερα ερωτευεται τον μεγαλο του ερωτα τον Τακανο Μασαμουνε. Μετα απο 3 χρονια ο Μασαμουνε μαθαινει την αληθεια και ξεκινα η περιπετεια μεταξυ τους. Αλλα ξαφνικα ολα αλλαζουν και μετα απο 10 χρονια ξανασυναντιουνται και τα συναισ...