~The Revelation.~
- Οριστε η μπυρα σου.
- Ευχαριστω Τακανο θα σου δωσω το πρωι τα χρηματα.
- Δεν ειναι αναγκη Ονοντερα.
Κρατησε μια σιωπη. Ειναι πολυ ομορφος. Τον κοιταζα επιμονα ενω εκεινος δουλευε ακομα. Δουλευει σκληρα τελικα. Κανει αυτο που παντα ηθελα. Να παλεψω για το ονειρο μου. Αρχιζει να μαρεσει περισσοτερο απ’ οσο περιμενα. Αυτα τα καφε του ματια φαινονται τοσο γνωστα. Χαλαρωνω και με την σκεψη το οτι ειμαστε στην ιδια αιθουσα.
Γαμωτο με καταλαβε. Γυρισα απο την αλλη το κεφαλι κατακοκκινισμενος. Μπραβο Ονοντερα μπραβο.
- Δεν αλλαξες καθολου τελικα.
Τι? Τι λεει..
- Τι εννοεις?
Σηκωνεται και πλησιαζει στο μερος μου. Τι κανει γαμω γιατι με πλησιαζει. Με τραβαει και με κολλαει στον τοιχο. Τι στο διαολο γινεται.
- Μαλλον πρεπει να σε κανω να θυμηθεις.
Και με φιλαει. ΜΕ ΦΙΛΑΕΙ. ΤΙ ΣΚΑΤΑ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ.
- Τ..τακανο τι..κανεις ασε..ε με.
Και ακομα με φιλα. Με παθος. Πολυ παθος. Ακομα να το πιστεψω. Ξαφνικα με αφηνεει και με κοιτα στα ματια. Απομακρινεται. Και ξαφνικα...
- Επειδη μαλλον ακομα να καταλαβεις. Ειμαι ο Σαγκα Ονοντερα. Αλλα οι γονεις μου χωρισαν πηρα το επιθετο της μητερας μου και με λενε Τακανο Μασαμουνε. Δεν σε ειχα καταλαβει οταν σε γνωρισα γιατι παντα ειχες το βλεμμα σου κατω. Ξερω οτι μαγαπας ακομα και θα σε κανω δικο μου. Αυτη την φορα δεν θα σε αφησω μα φυγεις.
Σ..αγκα? Ειναι ο Σ..αγκα? Πειτε μου οτι ειναι ενα κακο ονειρο. Αποκλειεται μετα απο τοσα χρονια να ειναι αυτος.. Πως...Εβαλα κι αλλο σημερα. Ελπιζω να σας αρεσει. Πως σας φαινεται μεχρι στιγμης? Σχολιαστε τις αποψεις σας θα με βοηθησουν. Πειτε κι σε αλλους να το διαβασουν. Θα γινει πιο ενδιαφερον η ιστορια κι θελω να την διαβασετε ειναι σημαντικο για μενα. ΨΗΦΙΣΤΕ, σχολιαστε πλιζ και καντε φολοου. Ευχαριστωω❤
ESTÁS LEYENDO
Τhe first love
FanficΟ δεκαπενταχρονος Ονοντερα ερωτευεται τον μεγαλο του ερωτα τον Τακανο Μασαμουνε. Μετα απο 3 χρονια ο Μασαμουνε μαθαινει την αληθεια και ξεκινα η περιπετεια μεταξυ τους. Αλλα ξαφνικα ολα αλλαζουν και μετα απο 10 χρονια ξανασυναντιουνται και τα συναισ...