Κεφαλαιο 3ο

71 3 0
                                    

~Love? No.~


  Εχω να δω τον Τακανο περιπου εδω και 3 μερες. Εχει αλλαξει λιγο η συμπεριφορα μου για αυτον τον λογο. Αλλα δεν πρεπει δεν θελω να μπλεξω παλι. Υποσχεθηκα στον εαυτο μου πως δεν θα ξαναγαπησω ποτε. Δεν ειμαι εγω για ερωτες, λουλουδακια, αρκουδακια, αγκαλιες και σοκολατακια. Δεν ταιριαζω.
  Πηγα στο μπανιο εκανα τα απαραιτητα, εφτιαξα καφε κι ετοιμαστηκα για την νεα μου δουλεια που ειχα δωσει αιτηση κι με δεχτηκαν. Είναι παρομοια με την δουλεια του πατερα μου εφτιαχνε βιβλια ουσιαστικα ενώ η καινουρια μου δουλεια ιαπωνικα καρτουν σε βιβλια. Φαινεται γελοιο αλλα δεν είναι η καθε δουλεια εχει την δικια της δυσκολια.
  Ας μην τα πολυλογω βγαινω απο την πολυκατοικια καλω ενα ταξι να με παει μεχρι τον σταθμο, περνω το τρενο κι πηγαινω κεντρο. Φτανω στην εταιρια μετα απο ωρα. Πολυ μεγαλο κτηριο κι ευχαριστο μπορω να μπω. Απαλα nude χρωματα πορτες από τζαμια και πολυ μεγαλη εισοδος. Ουτε ενα πανακριβο ξενοδοχειο δεν θα ταν τοσο υπεροχο. Παω στην γραμματεια λεω για ποιο λογο ηρθα κι με πανε στον οροφο που θα δουλεψω. Κάθε οροφος διαφορετικη δουλεια. Φτανω και τι να δω τον Τακανο. Αν είναι δυνατον τι κανει αυτος εδω λες να δουλευει σε αυτην την εταιρια?

- Ειμαι ο Ριτσου Ονοντερα και ειμαι ο καινουριος εργαζομενος.

  Συστηθηκα στους καινουριους μου συναδελφους. Μου συστηθηκαν κι εκεινοι κι μετα ηταν η σειρα του Τακανο. Αλλα ηταν καπως παραξενος. Ηταν ακινητος εδώ και ωρα λες και ειδε φαντασμα. Δεν παμε καλα τι συμβαινει.

- Ε..εε Τακανο? Ολα καλα? Συμβαινει κατι?
- Οχι Ονοντερα ολα ενταξει. Ειμαι ο προισταμενος σου από δω και περα και να ξερεις θελω το 200% για την δουλεια σου αλλιως δεν θα τα παμε καλα. Δεν νομιζω να αποδειχθεις κανενας ανικανος.

  Τι σκατα? Ειναι με τα καλα του? Πως τολμα ο μαλακας? Υπομονη Ονοντερα πρωτη μερα είναι ποσο χαλια μπορει να παει αυτη η μερα..

….

  Η ωρα πηγε 10 το βραδυ. Μολις τελιωσαμε την δουλεια. Βασικα εγω και ο Τακανο καθησαμε πιο αργα απο τους υπολοιπους.

- Παω να παρω μπυρες από το μηχανιμα θες?
- Αμα μπορουσες Τακανο το χρειαζομαι.
- Κερασμενο να ξερεις.














Ελπιζω να διαβασετε και αυτο. Ψηφιστε, σζολιαστε και καντε φολοου αν θελετε💪💟

Τhe first loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang