Κεφαλαιο 8ο

54 4 0
                                    

- Πλευρα Τακανο-



Παει περιπου ενας μηνας που ξαναειδα τον Ριτσου. Πραγματικα δεν το περιμενα. Πανε 10 χρονια απο το βραδυ μας. Μπορω να πω πως δεν αλλαξε σχεδον καθολου. Το μονο που αλλαξε ειναι η φωνη του, το υψος του και η συμπεριφορα του. Αλλα και παλι ειναι ο Ριτσου που γνωρισα και αγαπησα.



Ειναι 2 το μεσημερι και εχουμε αρκετη δουλεια. Οπως παντα δηλαδη αν κι εχω συνηθισει. Εχει περασει μια βδομαδα απο τοτε που μας ειδε ο Ριτσου με τον Χιτομι. Τον βλεπω πολυ νευρικο τελευταια και πολυ σκεπτικο. Λες να ζηλευει? Θα ηθελα τοσο πολυ να μαθω τι σκατα σκεφτεται σε αυτο το κεφαλι. Ωρες ωρες με νευριαζει αυτο το ατομο. Μια ζεστη μια κρυο. Μια θελω μια δεν θελω. Ουτε γκομενα με περιοδο να ταν ρε πουστη μου.



Αν θυμαμαι καλα σε 2 μερες εχει γενεθλια. Γινεται 25 ο βλακας κι δεν ξερω τι δωρο θα του παρω. Ή μηπως να τον καλεσω σπιτι μου για μπυρες? Θα δειξει. Σιγουρα θα μου κανει την παπια και θα βρει διαφορες δικαιολογιες το οτι δεν μπορει να ερθει. Σαχλαμαρες ξερω οτι με θελει και θα ερθει η μερα που θα τον κανω να το παραδεχτει ξανα.




Ηρθε η ωρα για το διαλλειμα μου. Του εκανα νοημα να ερθει μαζι μου δηθεν να βγαλει φωτοτυπιες κατι χαρτια που ηθελα. Ξινισε αλλα δεν με ενδιεφερε. Ηθελα να βρω λιγο χρονο μαζι του. Πηγαινουμε στο φωτοτυπικο και αρχιζουμε την συζητηση. Μετα απο μια μικρη παυση του ανακοινωσα προφανως πως σε 2 μερες θα γιορτασουμε μαζι τα γενεθλια του. Πηγε να φερει αντιρρηση αλλα τον επεισα και μονο με το βλεμμα μου. Ε αφου τα ειπαμε μου πε οτι πρεπει να γυρισει στην δουλεια ε και βρηκα ευκαιρια εστω κι στα τελευταια δευτερολεπτα να τον αρπαξω και να τον φιλησω. Ποσο μαρεσει οταν ξαφνιαζεται ο ηλιθιος.




- Σημερα θα γυρισουμε μαζι σπιτι Ριτσου και δεν ακουω κουβεντα.




Σαστησε λιγο. Μαλλον δεν περιμενε να του το πω. Ποσο γλυκος γινεται με αυτη την εκφραση της αποριας. Το μονο που εκανε ηταν να παρει μια βαθια αναπνοη και να μου πει:




- Ενταξει




Μετραγα τις ωρες που θα τελειωνε η δουλεια. Ωρες ωρες αναρωτιεμαι ειμαι σιγουρα 27 ή μαλλον 7?


























Hey ξανα. Ελπιζω να σας αρεσε αυτο το παρτ. Οπως ξερετε ΨΗΦΙΣΤΕ και σχολιαστε. Αμα θελετε καντε φολου και κοινοποιηστε  το κι αλλου να το διαβασουν πλιζ. Ly.💕

Τhe first loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora