• R O S É •
-- Lányok!! Lányok, nem fogjátok elhinni mi történt! -- jött be, inkább rohant, Jennie.
Mindenki így O.O nézett rá, óriási szemekkel.
-- Felvettek! Uram isten, felvettek minket a YG-hoz!! -- ugrált a szobában.
-- Tényleg?? Ha szivatsz akkor.. -- nem tudtam befejezni a mondandómat mert Jendeuk előrántott egy papírt a táskájából.
-- Még mindig nem hisztek?
"Kim Jennie, önt és Park Chae-young-ot, Lisa Manoban-t és Kim Ji-soo-t ezzenel meghívjuk Május 6-odiakai meghallgatásunkra. Készüljenek táncal, énekkel és rappel. 16:00-19:00."
Bejutottunk! Frankón bejutottunk.. Vagy mondhatjuk úgyis hogy van egy esélyünk a bejutáshoz :D .
-- Akkor, mivel egy hét múlva kell előadnunk a táncot meg mindent, szerintem kezdhetünk gyakorolni! --jelentette ki Jisoo.
•••
A sulink tornatermében voltunk, és bemelegítettünk. A tánc már megvan ahogy a zene is.
Ezt fogjuk előadni:
A tánc passzol a dalhoz és könnyűnek is mondható.
-- A tánc után, énekelni is kéne valamit, nem? -- kérdezte Lisa.
-- De-de. Valami lassúra gondoltam, én. -- válaszolt Jisoo.
-- Van egy ötletem!! Az a dal, amit Rosé írt, az tökéletes! Mi is a neve.. -- gondolkozott hangosan Jennie.
-- STAY?
-- Az!
-- Akkor arra is gyakorolhatunk. -- mondta Lisa és már kezdtük is.
Én gitároztam, míg a többiek énekeltek. Tökéletes harmónia volt, mindenki tudta mikor következett és nem rontott senki, semmit.
Már fájt az ujjam a sok gitározástól ezért elhatároztuk haza megyünk, majd holnap folytatjuk.
|| Írás hibákért, bocsánat ||
YOU ARE READING
REVOLUTION - BLACKPINK
FanfictionBLACKPINK előtt amikor még csak négy lány volt. Barátok összefognak és együtt a tehetségeiket kihasználva megalkotják a mai napjaink egyik legismertebb lánycsapatát. ( A TÖRTÉNET KITALÁLT ) Borító : @sak2005