• R O S É •
Az új lakhelyünk szimpatikusabb volt mint hittem. Krémszínű a nappali, egy piros fotell kanapélval. A TV lapos és egy fehér asztalon áll. Képek a falon a YG sztárjairól volt. 2NE1, BigBang, Ikon és satöbbi. Volt egy kisebb konyha is egyben a nappalival. Asztal nem volt, csak egy pult négy székkel.
A világításon szerintem mindenki meglepődött, hisz egy pasztel pink szín volt. De mégis elnyerte a tetszésem.-- Woah.. A kilátást látáttok már? -- hallottuk meg Lisa elbűvölt hangját.
Oda léptünk mellé és előttünk volt egész Szöul. A felhőkarcólókat jól kilehetett venni, de még a kisebb fákat is látni lehetett. Minden egy szöld kék és fehér szín keveréke volt. Persze volt pár busz és ház aminek más színe volt, de azok mind egy eldugottabb helyen voltak.
-- Na, akkor most jöjjenek a hálószobák is -- mondta Sunnie egy gyanús mosolyjal -- De ott ne kérlek ne áljuljatok el.
Beléptünk egy nagy üvegajtós szobába és mindenkinek el állt a lélegzete. Mindenki pislogott s a szobába csak a lélegzet vételünket lehetett hallani.
-- Csajok ne felejtsétek el: Kilégzés, belégzés -- kuncogott mögöttünk.
Lisa és Jennie rohant és lehuppantak az ágyra, Jisoo olyan lila lett mint a festett haja én pedig csak álltam ott.
Sunnie "ébresztett" ki az álmodozásomból.-- Na? Tetszik? -- nézett fel rám, mivel én egy fejjel nagyobb voltam tőle.
Vadul bólogatni kezdtem, miközben le se lehetett vakarni rólam a mosolyt. Vissza hívott minket a konyhába és mindenkit a kipakolásra utasított.
Mivel nem volt olyan nagy lehetőség az ágyválasztásnál, mindenki csak rá hajította a takaróját, párnáját.
• Pár óra pakolásnyival később •
-- Csajok, szerintem nem kell több plüssállatot kirakni, már így is egy tucat van. -- utasította Sunnie Jennie-t akinek a táskájából csak újabb és újabb macik kerültek elő.
-- Rendben. -- adta be a derekát Jendeuk.
-- Mivel már majdnem készen vagytok, mit gondolnátok hogyha rendelnénk valamit vacsorára? -- kérdezte Sunnie.
Az órára pillantottam és tényleg hogy elment az idő.. 19:45 volt.
Rendeltünk 2 pizzát egy hawaii-t és sonkásat mivel rákényszerítettük Sunnie-t arra hogy maradjon velünk.Már az egyik pizzával végeztünk, mikor Sunnie telefonja elkezdett rezegni a kanapén.
-- Halló? Aah, most épp velük vagyok -- vette fel -- Miért? Következő hónapban? Ilyen hamar!?
Pár perc után le is tette és elment a kabátjáért.
-- Nekem most mennem kell -- mondta miközben a kabátjába bújt bele -- de holnap várlak titeket pontban 7:00-kor. Sok dolgon kell majd dolgoznunk..
-- Például min? -- kérdeztem kiváncsian.
-- Például a debütálásotokon. -- és ment is el.
KAMU SEDANG MEMBACA
REVOLUTION - BLACKPINK
Fiksi PenggemarBLACKPINK előtt amikor még csak négy lány volt. Barátok összefognak és együtt a tehetségeiket kihasználva megalkotják a mai napjaink egyik legismertebb lánycsapatát. ( A TÖRTÉNET KITALÁLT ) Borító : @sak2005