4. Új én 4.

295 29 0
                                    

-- Nem kéne vásarlolnunk valamit? -- kortyoltam a kávémba, miközben a nagy pláza előtt haladtunk el.

-- De nekem kell egy új cipő és valami szoknya is jól jönne. Már jön a nyár, tudjátok.. -- mondta Lisa.

-- Nekem nincs időm rá, mennem kell beszélnem az egyik barátnőmmel akit felvettek YG-nél. Hátha van néhány tippje amit elmondhat nekünk.

-- Én meg Jennie-vel megyek YG-hez, bocsi csajok, ketten maradtatok. -- mondta vidáman Jisoo, és már itt sem voltak.

-- Akkor mehetünk? -- kérdeztem Lisa-t.

A szőkeség bólintott és már bent is voltunk a plázában.

Chanel, Gucci, Versache stb.

Mind a drága boltok álltak előttünk. Nekünk, meg, tudjátok nem volt a legtöbb pénzünk.

-- Gucci vagy Versache? -- kérdezte tőlem Lisa miközben a tárcáját nézte.

-- Nem tudom, válassz te.

Lisa eldöntötte hogy Gucci-hoz kell menni, ott egy kicsit olcsóbbak a dolgok. Persze, hogy nem voltak azok.

-- 7500 egy karkötőért amire Gucci van írva?? Nah-ah -- háborodott fel a mellettem lévő lány.

-- Te választottad a boltot, ugye tudod? -- nevettem.

Ezután elmentünk megnézni a H&M-et, ott hátha olcsóbb dolgok vannak.

-- Na, ez már sokkal jobb. 250 egy szép virág mintás sálért.

-- De hát nincs is ősz..

-- Ajj, Rosie, hogyha valami szép azt bármikor hordhatod. -- röhögött rajtam Lisa, mire én csak forgattam a szemem.

Mentünk oda ahol egy nagy piros "SALE" tábla állt. Az a nekünk való.

-- Wow! Nézd azt a szoknyát! Olyat akartál? -- mutattam egy combig érő pasztel pink szoknyára.

-- Aham, mondhatjuk. Várj mennyibe kerül?

450 egy darabért. Az azt jelenti hogyha négyet veszünk az... 1800 lesz.

Pont elég pénzem van rá.

-- Tényleg mindet meg akarod venni?

-- Aham. Tudod, Lisa, én nem is akartam semmi különöset venni.

Lisa végig mért és mondta hogy vesz nekem egy frappét, mert annyira "szeret".

Nem mondom azt hogy nem szeret, ne értsetek félre, csak túlságosan szeret vásárolni ez a lány.

REVOLUTION - BLACKPINKWhere stories live. Discover now