6. A meghallgatás 6.

278 24 0
                                    

• R O S É •

A YG termében ültünk, vártuk hogy mikor kerülünk sorba.

Már a hatodik lánycsapatot nézik, mi pedig a hetedikek vagyunk.

Idegesen nézem a nézőket, akik póker arccal nézik az előadókat. Hát, eddig nem volt lámpalázam, de most egy kicsit előjött..

-- Mindenki kész van? Maguk a BlackPink, nem? -- jött oda hozzánk egy biztonságiőr.

-- Mi vagyunk a BlackPink, és mindenki kész van. -- próbált egy mosolyt erőltetni magára Jisoo.

Még vártunk pár percet, azután mi következtünk.

-- A következő előadó, aki egyben az utolsó is, BLACKPINK! -- hallatszódott.

Először a tánccal kezdtük, aztán az énekléssel.

-- Jó napot kívanunk mindenkinek, én Park Chae-young vagyok. -- hajoltam meg.

-- A nevem Jennie Kim.

-- Lisa Manoban.

-- Kim Jisoo. -- hajoltak meg a többiek is.

Pár fapofa képet kaptunk válaszul, de minket ez nem izzgatott.

-- És, mit fognak előadni?

-- Először a tánccal kezdjük, ami egy remix. Aztán éneklünk ami egy saját alkotmány. -- mosolyogtam halványan.

-- Kezdjék akkor. -- mondták.

A tánc jól ment, senki nem rontott.

A dalnál meg még jobban teljesítettünk. A hangjaink másak, de ez pont így volt jó.

(( nem csak Jisoo meg Rosé énekelt, hanem mind a négyen.))

-- Köszönjük szépen, holnap 16;00-ra legyenek itt, akkor majd megtudják az eredményeket. -- mondta az egyik bíró-féle és kiküldtek mindenkit.

•••

-- Szerinted tetszettünk nekik? -- kérdezte halkan Jennie.

-- Biztos vagyok benne. Nyugi, Jennie, minden rendben lesz. -- próbáltam megvígasztalni a lányt.

-- Hát, eléggé fapofával néztek ránk.. -- mondta Lisa.

-- Mindenkire úgy néztek. -- már Chi Choo is beleszólt.

-- Igaz. -- mondtuk egyszerre.

Kihozták amiket rendeltünk, és elkezdtünk enni\inni.

REVOLUTION - BLACKPINKWhere stories live. Discover now