Egy langyos tea mellett tudtok meg, hogy menni fogunk a MaMa-ra~ persze Lisa magára öntötte a pohara tartalmát, de mindenki örült. A MaMa-t Tokyoban fogják megtartani, 2 hét múlva. Az ügynökségünk már kezdte tervezni hogy milyen dalokat adunk elö, és elhatározták hogy a Boombayah-t és a Whistle-nek a végét fogjuk.
A ruhákat és a hajat majd holnap tudjuk meg (hogy milyen lesz).
Hires bandák közül ott lesz a: BTS, EXO, Red Velvet, Wanna One, 2NE1, Big Bang, Seventeen, TWICE és mi. A Wanna One sunbaenim mellett fogunk ülni, és elöttünk pedig a 2NE1 lesz.
Mi a 2NE1 - I Am The Best után adjuk elö a Boombayah+Whistle-t, és lesz ilyen különleges intrónk is.. Daebak~-- Lisa-sshi! Figyeljen oda, véletlenül megüti Jisoo-sshit! -- szólt Lisa-ra a tánc tanárunk.
-- Arraseo sunbaenim (Rendben koreaiul) ! -- felelt Lisa.
Tényleg, majdnem leütötte Jisoo-t a Boombayah kórusánál, na az volt az igazi daebak!
-- Tarthatunk szünetet? -- kérdeztem, amikor már a harmadik próbálkozásnál rontottam el a mozdulatot.
-- Igen, de Rosé..
-- Igen, sunbaenim?
-- Vigyázz a lábadra! Nehogy valami baj legyen vele, nem lenne ideális.
Bólintottam válaszul, és siettem a többiek után. A kávézóhoz mentünk, és vettünk nasit.
-- Oh, BLACKPINK! Chukahamnida (gratulálok koreaiul)! Bejutottatok az életetek elsö MaMa-jára~ -- mondta Dara amikor meglátott minket.
-- Köszönjük~ -- hajoltunk meg félénken.
-- Tudtam hogy van bennük valami különleges! -- ölelte át a vállam CL.
-- Igen~ Boombayah-yah-yah-yah-yah Oppa! -- énekelte Minzy és Park Bom.
Lisa elkezdett velük táncolni, tisztára olyan volt mint egy VIP koncert.
-- Vehetek kávét nektek? Vagy mennetek kell? -- kérdeztem meg az Unnie-kat (2NE1) hátha még tudunk beszélgetni.
-- Kávét? Nekünk? Yah, azt éppen forditva kéne! -- röhögte el magát CL, és utána mindenki csatlakozott.
Végülis sok tippet kaptunk, már teljesen készen állunk a MaMa-ra!
A kommentjeiteket mindig imádom olvasni, köszönöm a heart-okat és a kommenteket~🌸💓
YOU ARE READING
REVOLUTION - BLACKPINK
FanfictionBLACKPINK előtt amikor még csak négy lány volt. Barátok összefognak és együtt a tehetségeiket kihasználva megalkotják a mai napjaink egyik legismertebb lánycsapatát. ( A TÖRTÉNET KITALÁLT ) Borító : @sak2005