-- Akkor gyertek menjünk el eggyütt enni!
A mondat hallatán felpattantunk és már rohantunk is ki az ajtón, rajtam kívűl. Én persze, mint egy gondoskodó anya, vittem utánuk a kabátjuk és a telefonjaikat.
-- Aah, Rosé. Azokról meg is felejtkeztünk! -- mosolygott leégetve Jennie.
-- Hát igen. Szokásotok. . -- fújtam ki a levegőt.
A taxi, amit Lisa fogott nekünk, hamarosan leparkolt a YG Ent. előtt. Mind beszálltunk, Lisa középre, Jennie és Jisoo az oldalára és én pedig az anyós ülésen foglaltam helyet.
-- Hova hova? -- mosolygott rám az 50 éveiben lévő ahjussi.
-- A PepperoNi Pizza elé. Menjen egyenesen, forduljon le balra és ott lesz a sarkon.
-- Megértettem.
• PepperoNi Pizza előtt •
Álltunk és vártuk a híres 2NE1-t. Kicsit késnek, de az elfogadható hisz popsztárok, sok lehet a munkájuk. A zsembeből ki akartam szedni a pénztárcám hogy vegyek valami innivalót, míg meg nem érkeznek, de észre vettem hogy nem volt ott.
Aish, ott hagytam a táncteremben. Nem félek hogy ellopják, de legalább a pizza felét kiakartam volna fizetni!
-- Csajok, nállatok nincs véletlenül valami pénz?
-- Nincs. -- válaszolt egyszerre Jisoo és Lisa, amire "Húúú"-ogva lepacsiztak.
Jennie viszont még keresett valamit a farmere zsebében.
Kihúzott 1000 wont.
-- Tudom hogy nem sok, de csak ennyim volt. -- mondta kicsit lehangolódva.
-- Nem baj, majd úgyis vissza adom nekik legalább a pizza felét, hisz ők mégis csak a mi sunbae-ink, nemde? -- karoltam át a vállánál.
-- Yah! BLACKPINK! -- hallottunk egy kiálltást nem messziről.
-- NE? (igen koreaiul)
-- Itt vagyunk!
Kárt karokkal futottak felénk, azokban a szörnyűen magassarkú cipőkben.
-- Aah, 2NE1 sunbaenim! Menjünk be, s foglaljunk asztalokat! -- terelt be minket Lisa.
Ilyet is tud? Normálisan viselkedni?
Foglaltunk egy 8 székkel ellátott asztalt s leültünk.
-- Tehát, mit szeretnétek? Hawaii-t vagy talán valami különlegesebbet? -- kérdezte Bom.
-- Én egy parasztosat! -- mondta Jisoo.
-- Jisoo! -- szólt rá CL egy kicsit rosszat vallóan. Most jön a leszidás.. -- Az az én kedvencem! -- vagy nem.
Pacsiztak és csak nevettek az egész.
-- Akkor legyen félig Hawaii és félig parasztos! Így mindenkinek a kedvence ott lesz. -- javasolta a vörös loboncos Minzy.
Mindenki helyeselte az ötletét, így meg is rendeltük. Dara és Bom unnie kipróbálta az új Lime-os soju-t, mi pedig maradtunk a Sprite-nál. A pizzát hamar elfogyasztottuk, ezért elhatároztuk hogy megmutatjuk a 2NE1-nak az új "dorm"-unk.
-- Itt is vagyunk. -- szállt ki Jennie, és nyitotta is ki az ajtót.
-- Wow, egy házzal arrébb élünk mégis annyira máshogy néz ki ez! Eggyütt alszotok? -- kérdezte CL amiután megnézte a háló szobánk.
-- Igen, sajnos. -- felelte Lisa, mire egy kisebb ütést kapott.
-- Már későre jár, biztosan fáradtak is vagytok, megyünk is. Ha bármilyen tanács kell csak szóljatok bátran! -- és már hallani lehetett a bejárati ajtót becsukódni.
Fáradtan huppantunk le a kanapénkra és idővel enyomott minket az álom.
YOU ARE READING
REVOLUTION - BLACKPINK
FanfictionBLACKPINK előtt amikor még csak négy lány volt. Barátok összefognak és együtt a tehetségeiket kihasználva megalkotják a mai napjaink egyik legismertebb lánycsapatát. ( A TÖRTÉNET KITALÁLT ) Borító : @sak2005