• 16:00 előtt 20 perccel •
A YG kávézójában álltunk és ittuk a mai adrealin adagunkat.
A rádióban hirtelen megszólalt az én kedvenc számom. "2NE1 - I am the Best"
-- Valaki állítsa le mielőtt.. -- Lisa nem tudta befejezni mert már elkezdtem énekelni.
-- Naega jeil jal naga, naega jeil jal naga naega jeil jal naga, naega jeil jal naga je je jeil jal naga -- énekeltem vidáman -- Bam Ratatata..
Hirtelen mindenki lefagyva nézett engem. Mi, ennyire rosszul táncolok?
Kuncogást hallottam a hátam mögött és már féltem hátra nézni..
-- Woah, jól énekelsz, dongsaeng! Mi a neved? -- kérdezte.. Park BOM!?
-- Ömm.. Hát, R-Rosé.
-- Szia, Rosé! -- hogy lehetnek ilyen aranyosak most komolyan??
-- Én pedig Jennie Kim vagyok! Ő itt Lisa és Jisoo. -- hajoltunk meg.
-- Ti nem a BLACK..PINK vagytok? Ha igen, tegnap láttunk titeket és szuperek voltatok! Fighting! -- kedveskedett Minzy.
-- De, mi vagyunk a BLACKPINK. És nagyon köszönjük. -- válaszolt Jisoo.
-- De akkor nem zavarunk tovább, hisz öt perc múlva mondják meg ki nyert. Majd még találkozunk, ha találkozunk.. -- mosolygott ravaszul CL és elköszöntek.
Pár percig csak bámultuk egymást némán, egy ilyen "Ez most egy álom volt?" nézéssel.
-- Uramatyám, ezt nem hiszem el! -- ugráltam mint egy őrült fangirl.
-- Milyen kedves volt Minzy.. -- hát Lisának biztosan Minzy a biasa.
A "fangirl moment"-ünket a hangszóró zavarta meg.
× Kérek minden tegnapi csapatot a tánc terembe! Ismétlem, minden tegnapi csapatot a tánc terembe ×
YOU ARE READING
REVOLUTION - BLACKPINK
FanfictionBLACKPINK előtt amikor még csak négy lány volt. Barátok összefognak és együtt a tehetségeiket kihasználva megalkotják a mai napjaink egyik legismertebb lánycsapatát. ( A TÖRTÉNET KITALÁLT ) Borító : @sak2005