8. Megállíthatatlan 8.

279 27 0
                                    

A terem,amiben ültünk, kicsit feszültebb volt a kelleténél.

Mellettünk egy másik lánycsapat ült, asszem CLC. Jól táncolnak, de a hangjukon még dolgozhatnának.

Jézusom, mitől lettem ilyen ítélkező? -- kérdeztem magamban.

-- Izgulsz? -- szólított meg CLC's szőkesége, Elkie.

Bólintottam mire elmosolyogott.

-- Szerintem itt most mindenki izgul.. -- mondtam hallkabban.

-- Nyugi, nincs miért aggódni. Biztos nem nyerünk..

-- Naaa, fel a fejjel! Tehetségesek vagytok és megérdemlitek hogy debütáljatok! Fighting CLC~ -- erre elmosolyodott, és mosolya engem is jobb kedvre derített.

-- Naaa, fel a fejjel! Tehetségesek vagytok és megérdemlitek hogy debütáljatok! Fighting CLC~ -- erre elmosolyodott, és mosolya engem is jobb kedvre derített

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


× Jó napot kívánok! A nevem Lee Sun Ji, és a mai napon én mondom meg ki fog debütálni a YG Entertainment-el. Ne feledjétek, ha nem nyersz, az nem jelenti azt hogy elbuksz. Próbálj arra gondolni hogy egy nap majd közönség előtt énekelsz akik folyamatosan a bandád nevét kántálják, ugye milyen jól hangzik? Ezért is, fighting mindenki! ×

A inspiráló mondatain elmosolyogtam. Remélem majd én is ilyen inspiráló lehetek egyszer.

-- Aigoo~ Annyira várom már! -- nyafogott Jisoo.

Sun Ji hátra lépett a mikrofont egyedül​ hagyva. Láttuk hogy valakivel éppen beszél, aztán felénk néz és vissza. Hmm, gondolom mi lehettünk a téma?

Hallani lehet a krém színű magassarkújának a koppanását, amint előre lép és megköszörüli a torkát.

× Ne várjatok többet, az előbb megtudtam ki fog nyerni, így most ti is hallani fogjátok.
• • •
Ugyanis a YG új bandája, BLACKPINK lesz! ×

Abban a pillanatban megálltbennem az ütő. Mit mondott..?

× Köszönjük a többieknek mostmár elfáradhatnak.
A BLACKPINK-et pedig várjuk az igazgató iródába. ×

Sun Ji intett nekünk hogy menjünk vele fel az irodába. Pár lépést kellett csak megtennünk és máris ott voltunk előtte.

-- Annyeong~ Kérem fáradjanak velem! -- mondta és máris elindult. -- A nevem amúgy Lee Sun Ji, de hívjatok csak Sunnie-nak.

-- Szép név a Sunnie, én Park Chaeyoung vagyok, művésznevemen pedig Rosé. -- mondtam.

-- Nem kell bemutatkoznotok, ismerlek már titeket. -- nevetett.

Még beszégettünk egy kicsit mielőtt az igazgató irodájához értünk.

-- Menjetek csak be, csajok. Én addig itt kint várok.

Beléptünk és az igazgatóval találkoztunk. 40 évesnek tűnt és szimpatikusnak is.

-- Na, látom ti lettetek a nyertesek! A BLACKPINK. -- mi csak bólogattunk -- remélem várjátok már hogy debütáljatok.

-- Persze, Mr. Kim. -- mondta szelíd hangon Jennie.

-- De akkor vágjunk is bele hogy mit fogtok ma csinálni..




REVOLUTION - BLACKPINKWhere stories live. Discover now