Capitolul 4

194 11 2
                                    

Ma imbrac tot cu gandul la ochii verzi. O carte sta aruncata pe pat. O carte din care vom da test. O carte de basme...perfect. Basmele sunt basme...lucruri prea frumoase ca sa fie reale. Lucruri care unei persoane ca mine nici nu i-ar trece prin cap. Peter...Pan. Incep sa citesc si citesc pana somnul ma imbratiseaza. Ma trezesc. Urasc sa ma trezesc. Somnul este gardianul meu. Ma apara si ma face sa ma simt bine. Singurul moment in care zambesc sincer. Ce am facut aseara?? A da. Wendy Darling. Cum poate sa fie si frumoasa sa aiba si o familie frumoasa si note bune si pe de alta parte sa ajunga pe un tarm magic alaturi de un baiat perfect. Foarte simplu cred. Dar mie nu imi iese si nu o sa-mi iasa niciodata. Numele meu langa frumusete sau langa taram magic sau langa un baiat nu merge si nu v-a merge. Nici nu incerc. M-am obisnuit cu viata mea. Ma multumesc ca macar am ce sa mananc. Ma intreb ce ar crede arogantul de Peter despre mine? Urata, grasa nefolositoare etc. Ce v-am spus?? Basmul e basm. Credeti ca exista o persoana care sa va faca sa va simtiti bine doar cand il priviti. Nu nu exista. Credeti-ma. Ma ridic din pat. Voiam sa ma schimb dar am auzit un zgomot din balcon. Ma ridic cu mana tremurandu-mi. Iarasi o fi unul din prietenii parintlor mei.Pe balcon este un baiat....baiatul cu ochii verzi. Se uita la mine. Ma uit la el.
   - Cine esti? Si cum ai ajuns aici? nu avea cum sa ajunga pe geam... stau la etajul 2.
Baiatul se uita in spatele sau de parca ar mai fi cineva acolo.
   - Nu este nimeni in spatele tau.
spun eu speriata.
   - Tu ma vezi?? Cum??
   - N-ar trebui sa te vad?
   - Nu. raspunde acesta rece.
   - Cine esti? intreb cu mainile tremurandu-mi. Esti un prieten de al parintilor mei? am intrebat eu desi imi era frica de raspuns.
   - Nu. spune acesta scurt, in acel moment am rasuflat usurata. Sunt Pan...Peter Pan.
Daca va vine sa credeti primul lucru la care m-am gandit.... "Bond...James Bond". Dar apoi mi-a picat fisa. M-am intors si am recitit titlul cartii...Peter...Pan.
Oh Sh**t!
    - Stai putin. Peter Panul ala cu magie si zane si zburat si Wendy Darling... la auzul numelui s-a intristat nu am terminat cartea nu stiu ce s-a intamplat cu Wendy
...si Hook si toate alea. am spus asta gesticuland in toate partile.
     - Da Peter Panul ala! a spus acesta razand...cred ca radea de mine.
     - Wow! e tot ce am spus nu de parca pe balconul meu este un baiat de 14 ani sau poate 300  care poate sa intre sa ma violeze. Dar....na.
    - Pot sa intru? Nu e de parca te as viola.
    - E posibil. Cred ca orice alta fata ar vrea asta. Doar esti Peter Pan. cum am putut sa spun asta. acuma cu siguranta la-i indepartat.
   - Crezi ca te-as viola pe tine? acum o sa spuna ca nimeni nu ar face asta sau ca sunt prea urata ca sa fiu violata. ce conversatie interesanata pentru prima intalnire. nu?? Nu as face asta! spune si intra pe langa mine.
    - Stai! Iti dai seama ce o sa-mi faca parintii daca te vad?!
    - Nu pot sa ma vada fara sa vreau eu sa ma vada. E o putere. Pot sa ma vada persoanele doar daca vreau eu sa ma vada.
    - Deci tu ai vrut ca eu sa te vad?.
    - Nu...nu stiu cum ai reusit nimeni nu a mai reusit.
    - Dar nu spune nimic on carte de puterea asta.
    - Carte? Ce carte?
    - Cartea asta! o iau de pe pat si io arat. Stii sa citesti?
    - Normal doar nu sunt prost. E o carte cu numele meu...cum?
   - Cu talent. Nu am terminat-o de citit.
   - E despre mine?
   - Logic e ca o biografie a ta.
Mi-o ia din mana si o pune in biblioteca.
   - O citim maine. impreuna sau cum? Acum trebuie sa te culci.
vroiam sa protestez dar m-a fixat cu o privire rece, trebuie sa recunosc ca imi este frica de el.
M-am pus in pat dar nu imi era somn. Pan s-a asezat pe pervaz. Ma gandeam la ziua de azi.
   - Nu poti sa dormi? Vrei sa vorbim? Nici mie nu mie somn.
   - Da.
Toata seara am vorbit despre cele mai stupide lucruri. Si spre mirarea mea ma intelegea si gandea la fel ca mine. Pana la urma am adormit.
   

 
   

   
 

Save me from falling( Peter Pan, depression)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum