Prima ora a fost....a fost interesanta. Nu puteam fi atent la ora. In spatele meu copii susoteau si ma chemau. Fata din spatele meu chiar m-a tras de tricou. Charlie. Cand ora s-a terminat toti au venit la mine.
- Hei! incepe Charlie. Te-am strigat in ora!
- Am....eram atent! spun rece.
- Cum spui tu!spune aceasta muscandu-si buza. Esti foarte dragut. Imi pare rau ca trebuie sa stai cu ea! Chiar imi pare rau! Ai putea sa ajungi destul de popular cu fata asta! spune ea apropiinduse periculos de mine. Vrei sa stai cu noi? Normal ca vrei! spune si ma trage langa grupul lor. Baieti, el e Peter! Ar putea sta cu noi. Uitati cat de dragut e!
- Am...incep eu.
- Hey, eu sunt Jake! spune un baiat inalt si bine facut.
Chiat in momentul acela Charlie ii sare in brate si cei doi ae saruta salbatic. Eu eram blocat in fata lor. Am incercat sa ies doar ca cineva ma ia de umeri. Ma intorc si vad un baiat si o fata langa el
- Buna Peter! Sunt Dylan! Iar ea e iubita mea! spune si o saruta.
- Hey! spun eu incercand sa par hotarat si deloc jenat.
- Ai putea sa fii destul de popular. Esti dragut! spune fata.
- Am..multumesc....cred!
Ma tot gandeam! Am auzit undeva numele de Dylan! Ar de unde? In timp ce imi storceam creierii Dylan ma intreba daca poate sa imi faca turul scolii! Si in acel moment mi-am amintiy ca Dylan era prietenul Freyei. M-am gandit ca nu ar fi nicio problema asa ca am acceptat.
- Am si legat de Freya e o fata foarte depresiva. a spus si a plecat.
M-am gandit ca nu a spus-o cu rautate. Poate a spus-o din cauza ca in spatele lui era Jake si nu voia ca cineva sa isi bata joc de el. Exact asta faceam si eu. Freya statea in banca si vorbea cu Emilia. Chiar ma bucura ca avea o prietena. Nu cred ca e o problema daca imi fac si eu prieteni noi. Urmatoarea ora a trecut ca vantul eu gandindu-ma la turul scolii. Imediat, in pauza, eu si Dylan am inceput turul scolii. Scoala asta nu e prea normala. Le hol, era nebunie. Toti stateau in grupuri. Fetele se imbratisau si se sarutau cu baietii. Iar anumite persoane erau lasate pe dinafara.
- In scoala asta ca si in celelate toata lumea sta in grupuri. Stii, aici trebuie sa fii frumos ca sa fii acceptat. Fetele trebuie sa arate ca niste fotomodele iar baietii sportivi. Altfel vei fi lasat de dinaafara. Toata lumea isi va bate joc de tine daca nu arati perfect. Dar nu cred ca e cazul la tine. Fetele te plac deci esti bine.
M-a condus pe coridoare mi-a prezentat celelate clase. In timp ce vorbeam ochii mi s-au oprit asupra unei fete. Arata exact ca Wendy! Era foarte frumosa.
- Ea cine e? intreb holbandu-ma la ea.- Ai lus ochii pe una dintre cele mai frumose si populare fete. Ea e Erika Darling. Si mama ei e foarte frumoasa. Wendy Darling.
In acel moment inima mi s-a oprit. Am simtit cum ranile mi sau deschis. Cum de nu ma vazut-o cand am fost la Wendy acasa. Am inaintat iar Erika s-a apropiat. Inima a inceput sa imi bata tare.
- Hey, Dylan! incepe cu o voce blanda. Tu cine esti?
- Sunt Peter! spun.
- Imi pare bine! spune uitandu-se in ochii mei.
- Am...noi trebuie sa plecam! spune Dylan.
Dylan imi mai arata scoala iar apoi ne indreptam spre clasa. Ne ceream scuze de la profesoara si ne asezam la locuri. Dylan stata chiar in fata mea. Se intoarce si ma intreaba.
- E frumosa e Erika, nu?
- Foarte frumosa. As sta cu ea toata ziua. in acel moment am facut o greseala imensa. Freya a auzit totul iar Dylan se uita la ea zambind. Freya scria. Imi parea atat de rau sar pur si simplu mi-am amintit se Wendy. Fata de care m-am indragostit. Sentimentele mele pentru Freya nu prea atat de clare. Orele s-au terminat destul de usor. Eu si Dylan devenind prieteni imediat. In drumul spre casa Freya a incercat sa nu arate niciun sentiment. Si-a pus castile si a mers. Eu m-am tinut dupa ea deoarece nu prea stiam drumul. A deschis usa casei si a intrat la baie. Mi-am pus ghiozdanul pe un scaun si m-am asezat in pat. Gandul meu era la Erika. Freya a intrat tacuta si m-a intrebat cum mi-a fost ziua. Eu, am oftat zambind.
- A fost....perfect.
Cu coada ochiului am vazut ca a zambit. Freya s-a ridicat si-a luat o carte si a inceput sa citeasca. Am decis sa pastrez linistea daca asta vroia. In capul meu aveau loc o gramada de scenarii perfecte.
- Chiar a fost o zi buna daca zambesti la tavan. spune Freya dupa un timp.
Nu mi-am dat seama ca ma holbam la tavan in timp ce zambeam.
- Da. spun eu scurt.
Noaptea a venit repede iar Freya s-a dus la culcare. Eu am adormit cu Wendy in gandurile mele.- Freya pov-
Cu siguranta e vorba de o fata. De ce ar zambi atat in gol? Se vede ca gandul lui e departe. Gandul asta imi sfasie corzile inimii. Ma asteptam la asta. Mai devreme sau mai tarziu s-ar fi intamplat. Sunt o gramada de fete mai frumoase ca mine acolo. Chiar imi vine sa plang dar nu vreau sa plang. Urasc sa plang in fata unei persoane. Asa ca pentru a opri lacrimile trag de elasticul pe care mi l-am pus la incheietura. Durerea e ca o ciupitura mai puternica si ma ajuta. Mai bine ca taiatul. Totul e mai bine ca taiatul. Totul. Atat de mult mi-as fi dorit sa anerg in Neverland. Dar am tacut stiind ca Peter nu ar vrea. Astazi m-am simtit mai bine. In afara chestiei cu Peter. Simt ca incet incet voi reusi sa ies din temnita asta. Din cacatul asta de depresie. Sper ca voi reusi sa castig lupta.
CITEȘTI
Save me from falling( Peter Pan, depression)
FanficPeter nu a uitat-o pe Wendy. Wendy nu l-a uitat pe Peter.Insa Wendy are copii acum. Peter i-a cunoscut dar este prea dureros sa stea langa ei. Peter este singur. Peter si singuatatea ajung cei mai buni prieteni.Umbra lui stie asta. Aceasta il conduc...