Capitolul 7

144 8 0
                                    

M-am trezit in compania tipetelor lui Pan. Inca era zi deci nu am dormit mult.
- Freya, trezestete! Ai uitat de surpriza!?!
  - Surpriza!!!! sar eu din pat razand. Un ras sincer de data asta. Hai sa mergem!!
  - Haha, Freya!! Trebuie sa luam si baietii. Am o surpriza si pentru ei. a spus acesta si a scos o harta de la spate.
  - O harta!!! au tipat baietii in cor.
Am iesit din copac. Baietii analizau harta.
  - Mergem in Laguna Sirenelor!! a tipat unul dintre ei.
- Adevarat, Pan?? m-am intors spre el tipand.
- Da. spune acesta calm.
- Multumesc, multumesc, multumesc Peter. tip si il imbratisez.
- Hai sa mergem! tipa Felix.
-E departe? il intreb pe Peter.
- Nu e mult de mers. spune acesta rosu la fata. Cred ca l-am strans prea tare in brate. Altfel de ce ar fi rosu?
- Freya, Freya! tipa Jamie din spate. Pot sa merg cu tine?
- Cum sa nu? Hai!
A venit si l-am luat de mana. Apoi si Pan la luat de mana. Aratam de parca ar fi copilul nostru. Ce ciudat a sunat asta!
Peter spunea glume iar eu si Jamie radeam.
- Peter! au tipat baietii din fata. Am gasit ceva!
- Ma intorc imediat! si a plecat la baieti.
- Tu nu vrei sa te duci? il intreb pe Jamie.
- Nu. Vreau sa stau cu tine.
Dupa ce a spus asta l-am ridicat si l-am pus dupa gatul meu in timp ce acesta radea. Felix a ridicat privirea si mi-a zambit i-am zambit si eu.
In putin timp am ajuns la laguna. L-am dat jos pe Jamie care s-a dus la baieti. Eu admiram apa care era atat de albastra. Cat de frumos!! Din apa au iesit niste sirene. Mai exact 4. Erau toate atat de frumoase mult mai frumoase ca mine. Peter s-a apropiat.
- Doamnelor, ea e Freya!
- Peter ne-a fost dor de tine!
- Va las sa vorbiti! a spus Pan si a plecat.
- Deci...incepe una din sirene sa vorbeasaca...tu esti o alta Wendy doar ca mai urata. Hai sa te facem frumoasa!
Nu stiu cum a facut dar m-am trezit in apa. Toate ma tineau sub apa. Am simtit cum imi puneau alge in par. Eu tipam. Dadeam din maini si din picioare. Nu mai puteam sa respir. Simtiam ca o sa mor. Nu era chiar atat de rau. Macacar scapam de viata asta. Dar mi-ar fi foarte dor de Peter si de Jamie.
- Unde e Freya? il aud pe Peter tipand. Freya!!
Incerc sa tip dar nu pot. Sunt sub apa. Nu mai am mult. Dintr-o data simt cum sunt trasa la suprafata. Eram in bratele lui Peter.
- Cum ati putut face asta!??
- Vroiam sa o facem frumoasa ca noi.
M-a asezat pe plaja. Eram plina de sange pe maini peste tot. Taieturile sau deschis din cauza apei. Ma durea tot corpul. Vedeam in ceata. De abia puteam vorbi. Eram ranita si la picior. Nu mai simteam nimic. Am pus mana pe obrazul lui Peter si l-am strans de cealalta mana cu tota puterea mea.
  - Peter...
  - Freya taci nu te forta.
Baietii se apropiau de mine.
  - Nu-l lasa pe Jamie sa ma vada.
Si apoi.....
INTUNERIC.

- Peter pov-
- Freya trezeste-te! tip eu. Freya!!
Simteam cum baietii se apropiau.
- Max ia-l pe Jamie de aici si pe ceilalti. Felix ramai cu mine.
-Dar...a inceput Max.
- Acum!!! am tipat eu nervos.
Am luat-o pe Freya in brate si ne-am indreptat catre satul indienilor. Ajunsi acolo Tiger Lily ne-a intampinat.
  - Peter mi-a fost dor de tine..cine e ea?
  - E ranita. A lesinat. Cheam-o pe bunica ta sa ne ajute.
Tiger Lily a plecat . Eu am asezat-o pe Freya pe o patura. Aceasta a inceput sa tuseasca. In acel moment au venit Lily si bunica ei.
- Peter.. a inceput Freya...mi-e frica.
- O sa fie bine. Promit.
Apoi bunica lui Lily a luat-o si a intrat in cort cu ea.


Save me from falling( Peter Pan, depression)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum