Ed próbált nem sírni. Tényleg próbált. Nagyon nehéz volt megállnia, mikor búcsút kellett mondania az öccsének.
– Rendben leszek, bátyus – mondta Al.
– Tudom – bizonygatta Ed, miközben letörölt egy könnycseppet az arcáról. – Hiányozni fogsz.
– Igen – mondta gyengéden Al. – Te is hiányozni fogsz.
– Muszáj mennetek? – kérdezte Winry a fiúktól.
– Igen – bizonygatta Al. – Én keletre megyek, a bátyus pedig nyugatra. Egy év múlva visszajövünk.
– Mehettünk volna együtt – próbálkozott Ed, bár tudta, hogy már késő.
– Így nagyobb területet tudunk bejárni – magyarázta a fiatalabb fivér, mint már annyiszor.
– Hé, legalább én még itt vagyok neked – mondta Envy, aki nem akarta sírni látni Edet.
– Igen – értette egyet a szőke, és halványan elmosolyodott. Envy visszamosolygott, és egyik kezét Ed vállára tette.
– Mindjárt mennünk kell – mondta a homonculus, miközben fél szemmel a vonatra pillantott. Egy füttyszó hallatszott, mintegy egyetértésként.
– Viszlát! – mondta Al. Majd figyelmeztetés nélkül kapta el a bátyját, és ölelte meg. Edward viszonozta az ölelést, miközben fájdalmasan vette tudomásul, hogy Al még mindig magasabb nála.
– Küldj levelet! Mindig! – mondta Ed.
– Te is, bátyus – mondta Al. – Egy év múlva találkozunk.
– Viszlát!
– Ed! A vonat indul! – kiáltotta Envy.
Ed és Al elszakadtak egymástól, majd Ed a vonathoz rohant, oda, ahol Envy is felszállt. Megfordult, és Alt nézte még akkor is, amikor a vonat elindult. A szél ide-oda lengette a haját, de Ed nem húzta be a fejét a vonat belsejébe, amíg Al el nem tűnt a láthatáron.
– Ed! Jól vagy? – kérdezte Envy, amikor Ed becsukta a fülke ajtaját.
– Igen – sóhajtott Ed. – Csak hát... épphogy visszakaptam.
Envy áthidalta a köztük levő távolságot, és megölelte a szőkét.
– Minden rendben lesz vele – biztosította Envy, aki nem igazán tudta, mit kéne most mondania.
Így álltak egy ideig, élvezve a fülkéjük nyugalmát. Aztán végül elhúzódtak egymástól. Amikor ez megtörtént, Ed már mosolygott.
– Mi az? – kérdezte Envy, aki nem értette, mi késztette Edet mosolygásra, amikor egy perccel azelőtt még szomorú volt.
– Csak az, hogy ez most egy új, nagy kaland, nem?
Envy visszamosolygott rá.
– Igen. Igen, az.
~*~
Amikor megérkeztek Cretába, elmentek vacsorázni, majd bejelentkeztek egy hotelbe. Envy mélyen elpirult, amikor Ed egyágyas szobát kért. A nő a recepción nem szólt semmit, valószínűleg lánynak nézte Envyt. Ribanc!
– A vacsora remek volt, nem gondolod? – kérdezte Ed. – Nem is gondoltam volna, hogy a cretai ételek ilyen jók.
– Igen – válaszolta Envy. Nem igazán figyelt a beszélgetésre. Túlságosan is azon járt az agya, hogy mik lehetnek Ed szándékai. Egyágyas szobát kért. Vajon csak aludni akart? Vagy valami mást tervezett? Envy nem mondhatta, hogy bánná, ha esetleg...
YOU ARE READING
Utóhatás
FanfictionFullmetal Alchemist fanfiction fordítás! A harcnak vége, Ed és Al pedig úgy döntenek, hogy visszatérnek Riesenbolba, hogy megünnepeljék, hogy visszakapták testüket. Ám mi van, ha Apa hagyott nekik valamit, vagy inkább valakit, akivel még számolniu...