Negyedik fejezet - Új fenyegetés

387 32 3
                                    


– A fenébe is, Winry, kapcsold be a fűtés, rendben? – panaszkodott Ed, miközben egy könyvet olvasott.

Be van kapcsolva! – csattant fel Winry. – És ha olyan öntelt vagy, akkor csinálj valamit!

– Fogok is! – kiáltott fel Ed, majd lecsapta a könyvét az asztalra.

– Tudnál még hangosabb lenni? – morgott Envy, miközben a kanapén fészkelődött. A karja már csak egy kicsit volt duzzadt, de úgyis már magától leapad majd.

– Igen – jegyezte meg Al.

Ed leszállt a kanapé végéről, miközben Envy kinyújtotta a lábát. A fiatal alkimista kiviharzott a folyosóra, majd a többiek csak az ajtócsapódást hallották.

– Most mi az ördögöt csinál? – érdeklődött Envy.

– Fogalmam sincs – sóhajtott Winry, majd leült Ed előbbi helyére, amivel arra kényszerítette a homonculust, hogy újra húzza maga alá a lábát.

– Nektek, embereknek aztán fogalmatok sincs arról, mint jelent a személyes tér, mi? – morogta Envy.

– Ó, bocs! – mondta a lány, és felállt.

A bejárati ajtó kinyílt, majd becsukódott, aztán megjelent Ed, aki egy hatalmas farönköt, és több, kisebb ágat cipelt. Envy már értette a dolgot, és figyelmesen bámulta, ahogy Ed a kandallóba tette a fát, de képtelen volt meggyújtani a tüzet.

– Tegyél újságpapírt az aljára – javasolta pár perc után a homonculus.

Ed összefüggéstelenül morgott valamit, de engedelmeskedett. Miután a tűz végre égett, és kellemes, egészségesen ropogó hang töltötte be a helyiséget, a fiatal alkimista a heverő szélére telepedett.

– Ti aztán tényleg nem akarjátok, hogy kinyújtóztassam a lábaimat, igaz? – kérdezte Envy, miközben a szemeit forgatta.

– Hagyd abba a panaszkodást! – mondta Ed, majd megragadta Envy mindkét lábát, és az ölébe helyezte őket. Envy válaszként inkább a padlót kezdte fixírozni.

– Nézzétek, ki lett hirtelen rettentő szégyenlős! – gúnyolódott mosolyogva Winry.

– Nem vagyok szégyenlős! – vágta rá Envy.

– Ó, tényleg?

– Tényleg!

– Nyugi, fiúk, szeretnék egy kis nyugalmat végre – morgott Ed, és hátrahajtotta a fejét. És mintha csak bosszantani akarta volna, Al bekapcsolta a rádiót.

~*~

A furcsa viselkedésre még mindig nincs magyarázat. Szerte Riesenbool körzet számos otthonából jelentettek erőszakos eseményeket, habár úgy tűnik, ezek csak erre a környékre összpontosulnak. A szakértők szerint a patkányokat eddig ismeretlen eredetű mentális betegség támadta meg.

– Patkányok? – kérdezte Al.

– Ed, emlékszel, hogy pár nappal ezelőtt rád ugrott egy? – kérdezte Winry.

– Igen, kíváncsi vagyok, hogy... - kezdte Ed.

– Elég legyen a sületlenségekből! – feddte meg őket Pinako, majd kikapcsolta a rádiót. – A patkányoknak nincsenek ismeretlen eredetű mentális betegségeik. Valószínűleg új rovarirtót fejlesztettek ki, ami nem működik, ennyi ez egész. Nem akarom, hogy túlságosan belelovalljátok magatokat bármibe is!

UtóhatásHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin