Egy behemót, fekete kutya állt görnyedten a csapáson, vörös tekintete ide-oda rebbent, ahogy a csapat fel botladozott.
– Megtámadták a patkányok – morogta Envy összeszorított fogakkal.
– Szegény teremtés... – mormogta Winry.
– Igen, nos, ő már nem a barátunk többé – vicsorgott Envy, miközben harci pózt vett fel.
– Tényleg képes bántani minket? – kérdezte Al. Ed a kutyát vizslatta, majd lassan felállt. A kutya szemei abbahagyták a mozgást, és egyenesen a fiúra szegeződtek.
– Ne mozogjatok! – mondta újra Envy.
Ed visszatartotta a lélegzetét, miközben a kutya lehajtotta a fejét, mígnem arca egyik fele a földet érte. Nyála vastagon csorgott a földre. Envy megmozdult, mire a kutya felé kapta a fejét, és közelebb lapult a földhöz. Aztán előrelendült.
– Ne...! – ordította Ed, és a kutya elé vetette magát.
A bestia Ed karjának húsába mélyesztette fogait, letépte róla a kabátot, amely alól előtűnt a véres bőr.
– Ed!
– Bátyus!
Envy a kutya nyaka köré fonta karjait, és olyan erősen szorította, ahogy csak tőle telt. Ed eközben próbálta kihúzni a karját a kutya halálos harapásából. Az állat vicsorgott, miközben fogaival tépte a húst.
– Fenébe! – kiáltotta a homonculus, majd elkapta a kutya derekát, és erővel megcsavarta.
Borzalmas, reccsenő hang hallatszott, ahogy a kutya lebénult. Envy lefejtette Edről, majd egyszerűen a földre dobta a testet. Ed erősen megmarkolta a sebet, miközben a fájdalomtól a szemei elkerekedtek.
– A kő... – mondta Winry, ahogy halálra váltan nézte, amint a kő próbálja átvenni az uralmat Ed teste felett.
Envy gyorsan gondolkodott. Karjával ráütött a fiú könyökére, kényszerítve az újra visszakapott végtagot, hogy az a földre hulljon, és ezzel megakadályozza, hogy a kő tovább jusson a véráramban.
– Fenébe... – nyögte Ed, aki próbálta összeszorítani a szemét.
– Harcolj ellene! – üvöltött rá a homonculus. Ed morgott, és összeszorította a fogait. Újra kezdte elveszíteni az uralmat, ahogy a szemei kezdtek megváltozni.
– Ed! – Al szemei elkerekedtek.
– Francba! – üvöltötte Envy, majd a sebre tapasztotta a száját, és szívni kezdett.
A szájában érezte ugyanazt az ízt, amelyet annyiszor kihányt már, de tovább szívta a mérget Ed karjából, míg ki nem kellett köpnie, de nem vesztegetett időt, és újra szívni kezdte a sebet. Amikor már a vér normálisan sós ízét érezte, újra kiköpte, ami a szájában volt. Edre nézett, figyelmesen és óvatosan vizsgálgatva a fiú arcát.
– Ed? – kérdezte Envy, és figyelte, ahogy a fiú mellkasa egyre lassabban és szabályosabban emelkedik és süllyed.
Al letérdelt fivére másik oldalára, és gyengéden megrázta a vállát. Ed kényszerítette magát, hogy kinyissa aranyszínű szemeit, és érezte, hogy a végtagjaiba lassan visszatér az élet.
– Envy? – nyögte halkan. Három megkönnyebbült sóhaj hallatszott.
– Idióta! – mondta Envy, majd térdelésbe húzta Edet, és magához ölelte. Ed nyögött egyet, meglepte a homonculus reakciója. Az meg főleg, hogy hagyta magát megölelni. – Miért csináltad ezt? – csattant fel a homonculus elhúzódva, de kartávolságon belül maradva. – Tudod, hogy rám nem hat a kő. Mi a pokolért ugrottál elém?
STAI LEGGENDO
Utóhatás
FanfictionFullmetal Alchemist fanfiction fordítás! A harcnak vége, Ed és Al pedig úgy döntenek, hogy visszatérnek Riesenbolba, hogy megünnepeljék, hogy visszakapták testüket. Ám mi van, ha Apa hagyott nekik valamit, vagy inkább valakit, akivel még számolniu...