5.Өөртөө

2.1K 269 71
                                    

Хаалга тогшив...

Тэхён:Чи надад өрөө төлнө гэсэн байхаа.
Би:Юу???Яаж?
Тэхён:Алив наад гэдсээ урагшаа том болгоотох чи миний жирэмсэн найз охин шүү.
Би:Айн?!?

Тэр үг хэлэлгүй хаалга тайлаад
Тэхён:Өө Жисог багшаа гээд орохыг дохив.

Тэр гал тогооны өрөөнд түрүүлж орж ирээд надруу дохив.

Би амьсгаагаа түгжин гэдсээ урагшаа байдгаар нь цүдийлгэн суув.Амьд явахдаа их юм үзэхнээ.

Тэхён орж ирээд нуруугаар минь гараа явуулж намайг тэврээд:Ина энэ бол манай сургуулийн багш Жисог багш.

Жисог багш нь намайг гайхан хараад:Энэ золигийг манай найз охин ийм болчихсон гээд л чөлөө аваад яваад байхаар нь итгэхгүй байсан ч үнэн байжээ гээд надаас хариу хүлээв.

Би юм ярих гээд амаа ангайх л юм бол бүх амьсгаагаа гаргачих гээд байсан болохоор арай гэж инээмхийлээд:Харин тиймээ.

Жисог багш:За энэ хөөрхөн охин яаж яваад Тэхён шиг бүтэхгүй нөхөртэй учирчихав даа гээд бас л надруу хандан ярина.

Би:Юу... Нөгөө...Мм гээд доош харснаа Яаая?!?Энэ нөгөө жирэмсний үеийн хордлого явагдаад байгаа юмаа энэ манай эгч гээд  Ари руу заагаад бид хоёр гарж жаахан агаар амьсгалчихаад ирье гэж хүндээр амьсгаадан ярвайн хэлэв.

Удаан амьсгаагаа түгжиж чадахгүй бас юу гэж худлаа ярихаа мэдэхгүй байсан тул ингэхээс өөр арга байсангүй.

Тэд яг л жирэмсэн хүн төрүүлэх гэж байгаа юм шиг сандралдана.
Би:Та Тэхёнтой ярилцаж байгаарай гэж бас л амьсгаадан хэлнэ.
Жисог багш:Өө тэгэлгүй яахав.Царай чинь бүр хачин болчихлоо хурдан гар даа.

Би ёолсоор хөшиж зогссон Ариг зөөлхөн татан авж гарав.Өрөөнөөс гараад хэд хэдэн гүнзгий амьсгаа авлаа.Үүдний хаалгыг онгойлж жаахан байж байгаад хаав.Тэгээд хамгийн ойр байх өрөөнд чимээ гаргалгүй орж нуугдсан ба тэр нь 00 өрөө байв.

Ари:Юу юу л болоод байна даа.Толиор өөр ертөнцрүү дамжсанаа нүд нь дээр найз маань жирэмслээд бас зулбачихлаа одоо бүр танихгүй айлын 00 д нуугдаж байна
Би:Зулбах? битгий муу ёрлоод бай.Чимээгүй бай гарж байгаад дахиад сайн тайлбарлаж өгье.

Удалгүй хаалга хаагдах чимээ гарахад хаалгаа аяархан нээж эргэн тойрноо ажиглаад гарав.
Тэхён:Чи ч сурцан жүжигчин юм аа.
Би:Тэр яах вэ чи чинь худлаа хэлж чөлөө аваад сүүлдээ бүр ийм арга хэрэглэдэг болоо юу?
Тэхён:Жисог багш хичээлээ л заахад хангалттай байхад сурагчдын амьдралд хэтэрхий их оролцдог юм.Тэглээч чамд хамаагүй.
Би:Одоо ингээд өргүй болсон тийм биз дээ?
Тэхён:Би чамайг аварж бас хооллосон.2:1Боллоо.
Би:Зазз одоо бид хоёрыг авж гадуур гарж өөрийнхөө ертөнцийг танилцуулах юм байгаа биз дээ.
Тэхён:Чадахгүй ээ.

Boy in the mirrorNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ