11.Хоёр

1.9K 201 17
                                    

Урьд нь сонсож ч үзээгүй газартай салшгүй холбоотой өнгөрсөн нэг сар.Анх яг 4-р сарын 16-нд орж байснаа сайн санаж байна.Удахгүй манай хоёр төгсөхнээ.

Ари бид хоёр толийг тэнд байлгах нь аюултай гэж үзээд гэр лүүгээ ээлжилж авж явахаар болсон.Анх Арид толийг харуулахад тэнд бид хоёрыг хүн харсан гэж Ари бодож байгаа.

Ари:Замаараа толио аваад ирлээ.Чи хэсэгтээ гэртээ байлгачих.Тэнд хэн нэгэн олоод авчих юм шиг санагдаад байх юм.
Би:Заза.Ганцхан би гэртээ байлгаад байх чинь ч бас сонин юм.Өөр аюулгүй газар хайя.
Ари:Тэгье.Юнгид хэзээ хэлэх гэж байна?
Би:Хэлэх хэрэгтэй гэвэл өнөөдөр хэлчихье.Тэр угаасаа сэжиглэчихсэн байгаа юм чинь гэнэтийн байхгүй биз.

Ангид хүүхдүүд орж ирэхэд бид хоёр ярианы сэдвээ өөрчилөв.
Хусог:Тэмцээн хоёр хоногийн дараа болох нь ирж дэмжээрэй хоёроо.
Ари:Мэдээж очиноо.
Хусог:Аан бас найз банди нараа авчираарай.Танилцаад авъя.
Сагс сонирхдог биз дээ?Тэхён ч яахав.Харин Жонгүг?
Ари:Ммхн.
Хусог:Манай хоёр ийм том болчих гэж гээд уйлж байгаа мэт жүжиглэхэд нь бид хоёр инээлдэв.
Хусог:Та хоёрын фен хөвгүүдэд ч хэцүү байна даа.
Ари:Юугаа яриад байгаа юм бэ дээ.
Хусог:Би чинь эрэгтэй манай сургуулийн хөвгүүд ямар охин сонирхдогийг нь мэднэ шүү.
Би инээгээд заза багш ороод ирлээ гэхэд Ари суудалдаа очиж суугаад хичээл эхлэв.Байдаг л нэг жирийн онцгойроод байх зүйлгүйгээр цаг өнгөрсөөр.

Хусогт Тэхён Жонгүг хоёрын талаар хэлсэн ч тэр толины тухай мэдэхгүй байгаа.

Хоолны танхимаас буцаад ангид орж ирэхэд миний ширээн дээр ууттай зүйл тавьчихсан байв.Хусогийг ярихаар л ийм юм болж гэнэ.
Ари:Хусог чиний зөв байжээ.
Хусог:Би хэлсэн биз дээ.Чамд ч гэсэг зөндөө байгаа.

Шоколадыг нь задлаад идчихэв.Угаасаа надад л өгсөн биз дээ энэ ямар үзүүлэн биш.Цаасыг нь хаячихаад буцаад ирж байтал Хэри:Чамд ч гэсэн фен олон байдаг юм чинь одоо Хусогоос хол бай.
Би:Бид хоёр чинь зүгээр л найзууд тэр чамайг тоохгүй байгаад битгий намайг буруутга гээд суудал руу гаа явав.

Хичээл тарсны дараа бэлтгэлдээ орчихоод хувцас солих өрөөнд ганцаараа түрүүлж орон хувцсаа солиж байв.Пудволкоо тайлаад өөр цамцаар сольж өмсөхөөр цүнхнээсээ хайтал санамсаргүй толинд хүрчихлээ.

Би угаалгын өрөөний толиор дахиж хэзээ ч дамжихгүй ээ учир нь би одоо дээгүүрх хувцсаа тайлж байгаа Тэхёны урд байж байна.

Boy in the mirrorKde žijí příběhy. Začni objevovat